Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Puiul, campion la vanzari

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Carnea de pui a inregistrat, in SUA, vanzari mai mari decat alte categorii de carne, deoarece este considerata mai sanatoasa si mai ieftina. Comparativ cu anul 2007, vanzarile de carne de pui au crescut anul acesta cu 6,7 procente din punct de vedere valoric in Statele Unite, in timp ce carnea de vita s-a mentinut la acelasi nivel ca anul precedent, arata ultimele rapoarte disponibile pe piata americana.

Efectele carnii albe asupra sanatatii au fost promovate in randul consumatorului american, astfel ca cererea de produse organice si naturale da un avantaj puiului in cosul consumatorului care incearca sa faca economii, considera specialistii.

Deasemenea, potrivit raportului Carne proaspata vanduta in SUA: Vita, Pui, Porc, Curcan si Miel in lanturile de retail si Foodservice, carnea de porc a fost vanduta in SUA ca cealalta carne alba, din cauza perceptiei publicului care vedea carnea de pui si de curcan mai sanatoasa decat carnea rosie, de vita sau de miel. Piata Americana de carne este estimata la 142,3 miliarde de dolari in 2008 si este condusa de vanzarile de carne de vita, in timp ce pe locurile al doilea si al treilea se afla vanzarile de pui, respective de carne de porc, arata raportul citat.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...