Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

„Puiul Fericit”, relansat într-o formulă validată internaţional

Autor: Meat MIlkvineri, 28 martie, 2014

(Comunicat) AGRICOLA, unul dintre cei mai importanţi producători de carne de pasăre din România, anunţă relansarea pe piaţa locală, începând cu luna martie, a unuia dintre cele mai de succes produse ale companiei: Puiul Fericit, creat special pentru consumatorii avizaţi care doresc să redescopere gustul autentic al puiului de altădată, crescut tradiţional.

Noua formulă, unică în România, validată prin sistemul internaţional de certificare GC-MARK, presupune că puii trebuie să fie crescuţi minim 56 de zile, că sunt hrăniţi cu cereale şi că trăiesc în ferme mici, cu densitate redusă, specifică unui astfel de produs. Puiul este validat pentru creştere lentă, astfel încât atât dezvoltarea acestuia cât şi alimentaţia contribuie la crearea unui produs ce aduce aminte consumatorilor de gustul puiului rustic.

„LA AGRICOLA am vrut întotdeauna să oferim consumatorului român produse care să corespundă tendinţelor psiho-sociale şi economice prezente. Puiul Fericit este răspunsul nostru către nevoia românilor de a reveni la gusturi şi la obiceiuri tradiţionale, autentice. Această nouă variantă a produsului garantează, prin sistemul de certificare internaţional, că Puiul Fericit este un produs de calitate, premium şi conform  cu cele mai riguroase standarde internaţionale existente” a declarat Grigore Horoi, Preşedinte Grupul de companii AGRICOLA.

„Noul Pui Fericit este crescut într-un amplasament cu dimensiuni adecvate pentru creștere la densități mici, cu adaptarea regulilor de biosecuritate unei perioade semnificativ mai lungi de creștere. Produsul corespunde unei cereri reale din partea consumatorului – de a reveni la alimentaţia tradiţională: are o culoare gălbuie, plăcută, carnea are o consistență sporită, maturată, iar gustul este garantat de cunoscători. Puiul Fericit este disponibil și într-o variantă special personalizată pentru lanţul de supermarketuri Auchan, sub denumirea de Puiul Fermierului, ca urmare a unui proiect customizat dezvoltat cu acest important client al nostru”, a declarat Tatiana Cimpoeşu, Vice-Preşedinte AGRICOLA.

„Avem încredere că piaţa este, în acest moment, suficient de matură şi de pregătită pentru noile variante ale produsului, în aşa fel încât estimăm că vom ajunge la vânzări lunare de aproximativ 50 de tone din ambele variante” a continuat aceasta.

Certificarea GC-Mark presupune că produsul este validat conform celor mai înalte norme şi criterii de calitate la nivel internaţional. Pentru Puiul Fericit, acest certificat a fost adaptat conform specificaţiilor produsului, astfel încât sistemul garantează că produsul corespunde revendicărilor de pe etichetă.

Puiul Fericit va fi disponibil la nivel naţional, în lanţuri de hypermarketuri precum Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny ș.a.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...