Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Rabobank: preturile carnii de porc vor atinge recordul anul viitor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Globalmeatnews.com, oferta stransa si economia provocatoare ar putea impinge preturile carnii de porc la niveluri record in 2013, dupa cum arata ultima analiza a Rabobank.

Ultimul raport trimestrial al Rabobank despre carne de porc arata ca sectorul global al carnii de porc a experimentat unul dintre cei mai turbulenti ani din istorie, unde preturile mari la furaje au dus la lichidarea a turme intregi de porci din toata lumea. Se preconizeaza ca presiunea asupra pretului carnii de porc rezultata din aceste lichidari ale turmelor va continua pentru aceasta prima parte a trimestrului,dar ca preturile ar putea sa urce din nou la sfarsitul anului siin 2013.

Cheia volatilitatii pietei a fost dezvoltarea preturilor in contrast intre deferite regiuni de producere a carnii de porc. Preturile la porci in America de Nord si Coreea de Sud au scazut brusc ca rezultat al exploziei ofertei sezonale si inceputul lichidarii turmelor, in timp ce in Brazilia si UE preturile s-au consolidat ca urmare a restrictiilor de oferte urmand lichidarea turmelor la inceputul anului.

Raportul subliniaza ca populatia de scroafe din UE a scazut cu 3,9% anul acesta, analistii dand vina pe profitabilitatea saraca. Totodata, cererea mare la export ca urmare a valorilor scazute a monedei de schimb este considerata vinovata pentru preturile mari la porci in Brazilia si UE.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...