Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Radu Timiș: Consumatorii se îndreaptă către produsele premium

Autor: Maria Demetriadvineri, 4 septembrie, 2015

Radu Timiș, Președinte al grupului de firme Cris-Tim și președinte al Asociației Române a cărnii consideră că tendința consumatorilor a început să vizeze produsele premium, ca urmare a scăderii cotei de TVA la alimente.

 

Conform INSSE, consumul de alimente a cres­cut în iulie cu peste 23% comparativ cu ace­eaşi lună a anului trecut, aceasta fiind a doua lună de „galop“ după iunie, când a intrat în vigoare reducerea TVA la produsele alimentare de la 24% la 9%. Creşterea, ce aminteşte de anii de boom vine nu doar din creşterea volumelor, ci şi din „albirea“ unor pieţe şi din orientarea clienţilor către produse mai scumpe.

 

„Şi noi vedem aceleaşi rate de creştere ale businessului. Avem un plus al volumelor, de sub 23%, dar vedem că românii se orientează către produsele premium pe care le consideră acum accesibile. Au mai renunţat şi românii la parizer şi alte produse ieftine“, a declarat pentru ZfCorporate domnul Radu Timiş, proprietarul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor din carne.

 

El mai spune că segmentul premium creşte chiar cu peste 25%, iar estimările sale sunt că ritmul de creştere al pieţei de profil se va menţine per ansamblu la peste 20% până la finalul anului. Ritmul va diferi însă de la companie la companie în funcţie de măsurile pe care le-a luat fiecare jucător din piaţă în perioada anterioară reducerii TVA şi de activitatea pe care a avut-o în ultimele luni.

Tendințe care vor influența comportamentul românilor în 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 martie 2019

(Comunicat) Printre cele mai importante tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019 se numără responsabilitatea fața de mediu, interesul pentru gamificare și preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei, arată studiul iSense Modern Consumer Trends Tracker, desfășurat anual de compania de...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna februarie
Autor: meatmilk  /   joi, 14 martie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna februarie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...