Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Radu Timiș: Cris-Tim nu e de vânzare!

Autor: Maria Demetriadjoi, 29 septembrie, 2016

Radu Timiş, unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria alimentară, a pus bazele procesatorului de carne Cris-Tim acum circa 25 de ani şi spune că deşi a primit oferte de vânzare, nu vrea să facă acest lucru, vrea să îl lase moştenire copiilor săi.

 

„Cris-Tim este o firmă de familie, pe care am creat-o pentru a fi dată mai departe. Noi (eu şi soţia mea – n.red.) avem patru băieţi şi doi dintre ei sunt deja implicaţi în busi­ness“, a spus Radu Timiş. Antreprenorul mai spune că puterea brandului l-a în­vă­ţat că poate exista şi mâine şi peste 100 de ani. Cheia este să fie perceput ca un brand de în­cre­dere, pentru ca apoi să se fa­că în per­manenţă investiţii în oa­meni, în tehnologii şi în produse.

 

„Au fost doi jucători foar­te mari care au venit să ne cum­pere, însă noi, când am con­struit compania, am zis că va fi pentru 100 de ani. Ne păs­trăm această cale şi vrem să rămânem lideri pe piaţă.“ Afacerile Cris-Tim, pre­zent pe mai multe segmente de piaţă, depăşesc la nivel de grup pragul de 100 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza datelor transmise de antreprenor. Numărul de sa­lariaţi sare la rândul lui de 2.000.

 

„De-a lungul timpului, ne-am diversificat producţia, am intrat în zona lactatelor, de anul viitor vom intra în zona vinurilor, cu brandul Casa Timiş“, a declarat proprietarul grupului de firme Cris-Tim, citat de Ziarul financiar.

CSB câştigă medalia de argint la International FoodTec Award
Autor: meatmilk  /   luni, 7 mai 2018

(Comunicat) CSB a fost distinsă cu argint la International FoodTec Award pentru o soluţie inovatoare la producătorul olandez de carne ProMessa. S-a reuşit automatizarea sistemului intralogistic şi a lanţului de aprovizionare, crescând vizibil prospeţimea, eficienţa şi randamentul.   Prin acest premiu, comitetul internaţional...

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...