Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Radu Timiș: Dacă nu ești numărul unu, trebuie să-ți vinzi afacerea

Autor: Maria Demetriadmarți, 29 martie, 2016

Prezent pentru prima dată pe scena Conferinței Progresiv, Radu Timiș, Fondatorul și Președintele Cris-Tim, a vorbit despre ce înseamnă în momentul de față să fii antreprenor și care sunt riscurile pe care trebuie să ți le asumi, dar și despre cum pot gestiona mai bine producătorii relația cu marile lanțuri de magazine.

 

”Adaptabilitate – acesta este cuvântul cheie pentru contextul actual. Cei mai mari pași în business i-am făcut atunci când mi-a fost greu. Din punctul meu de vedere, este în regulă doar dacă ești numărul 1 în categorie. Dacă ești numărul 2, sfatul meu este să vinzi businessul. Dacă ești producător de nișă, ține minte că întotdeauna liderul categoriei îți va face produsul”, a spus Radu Timiș.

 

El a atras atenția și asupra modului de lucru cu rețelele de supermarketuri. ”Suntem în faza de consolidare atât noi, producătorii, cât și dumneavoastră, retailerii. Diferența este că noi, antreprenorii, avem neșansa să ne dezvoltăm cu bani de la bancă pentru că trebuie să investim tot timpul în brand, producție, tehnologii și oameni. Și mai este un aspect important: este nevoie de o viziune pe termen lung pentru a dezvolta piața. De aceea, în opinia mea, niciun CEO din România nu ar trebui să fie angajat doar pe patru ani, deoarece pe o perioadă atât de scurtă de timp, el va urmări doar atingerea targetului de vânzări și profitabilitate, iar acest lucru se poate întâmpla doar dacă pune presiune pe oameni”, a mai afirmat proprietarul Cris-Tim.

 

De asemenea, Radu Timiș a exemplificat cu câteva proiecte mari de investiții – realizate în ultimii ani – viziunea companiei sale asupra reinventării categoriei de mezeluri.

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...

Fotometric Instruments este Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Firma Fotometric Instruments a devenit Partener al Conferinței Meat.Milk care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte față de noile realități ale pieței”.   Potrivit parteneriatului, Fotometric Instruments își va expune oferta...