Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Radu timis vrea 200 de magazine de cartier

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Radu Timis, proprietarul producatorului de mezeluri CrisTim, a declarat, pentru ZF, ca planuieste deschiderea a 200 de magazine de cartier. Compania pe care Timis o conduce a deschis de la inceputul acestui an 33 de magazine de proximitate sub brandul CrisTim si intentioneaza sa atinga 60 de unitati pana la finalul acestui an.

„Obiectivul este ca in urmatorii trei ani sa avem intr-o prima etapa 200 de astfel de magazine”, a declarat Radu Timis, actionarul si presedintele CrisTim, companie cu afaceri de 85 mil. euro in industria mezelurilor. Reteaua de 200 de magazine de cartier ar putea realiza vanzari anuale de pana la 60 mil. euro in momentul in care va deveni complet operationala, potrivit estimarilor ZF.

Prin intermediul acestei retele de magazine de proximitate, fondatorul CrisTim cauta sa isi asigure lichiditatile necesare businessului, profitand de chiriile mici si forta de munca ieftina din aceasta perioada. Modelul a fost aplicat si de un alt om de afaceri cunoscut, Dinu Patriciu – prin intermediul retelei de magazine Mic.ro, dar avantajul lui Timis este faptul ca are propria capacitate de productie cu ajutorul careia asigura peste jumatate din vanzarile magazinelor CrisTim.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Radu Timis vrea 200 de magazine de cartier

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Radu Timis, proprietarul producatorului de mezeluri CrisTim, a declarat ca planuieste des­chiderea a 200 de magazine de cartier. Compania pe care Timis o conduce a deschis, de la inceputul acestui an, 33 de magazine de proximitate sub brandul CrisTim si intentioneaza sa atinga 60 de unitati pâna la finalul acestui an.

„Obiectivul este ca, in urmatorii trei ani, sa avem intr-o prima etapa 200 de astfel de magazine”, a declarat Radu Timis, actionarul si presedintele CrisTim, companie cu afaceri de 85 de milioane de euro in industria mezelurilor. Reteaua de 200 de magazine de cartier ar putea realiza vânzari anuale de pâna la 60 de milioane de euro, in momentul in care va deveni complet operationala, potrivit estimarilor ZF.

Prin intermediul acestei retele de magazine de proximitate, fondatorul CrisTim cauta sa isi asigure lichiditatile necesare businessului, profitând de chiriile mici si forta de munca ieftina din aceasta perioada. Modelul a fost aplicat si de un alt om de afaceri cunoscut, Dinu Patriciu – prin intermediul retelei de magazine Mic.ro, dar avantajul lui Timis este faptul ca are propria capacitate de productie cu ajutorul careia asigura peste jumatate din vânzarile magazinelor CrisTim.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...