Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Rebrandigul agricola va determina o crestere de 15% a vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit revistei Magazin Progresiv, Agricola a lansat oficial, la finalul saptamanii trecute, o noua identitate corporate si de brand pe care vrea sa o promoveze puternic la raft si prin actiuni de PR si ATL.

In urma procesului de rebranding, compania estimeaza o crestere valorica a vanzarilor de aproximativ 15%.Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding este adoptarea unei identitati corporate, adresata partenerilor, diferita de identitatea de brand adresata consumatorilor.

Noua promisiune a brandului corporatist Agricola – neam de gospodari vorbeste despre respectul pentru traditia lucrului bine facut, dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.

La randul sau, brandul de produs este marcat printr-o identitate vizuala ce inspira prospetime, atribut pe care consumatorii l-au identificat ca fiind caracteristic Agricola, in studiile de consumator realizate anterior demararii proiectului. Noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care este asezata o picatura de roua. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: Inima de prospetime.

Noua identitate a fost implementata pana in prezent in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola. Investitia in conceptul si implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola si a tuturor categoriilor de produs existente se ridica la aproximativ 200.000 de euro. Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL, precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ un milion de euro.

Rebrandingul a fost realizat de agentia BrandTailors. Spre finalul anului 2008 am luat decizia de a valorifica oportunitatile aduse de criza si, in acest sens, am decis schimbarea arhitecturii de business, scopul fiind o mai mare concentrare pe fiecare categorie din portofoliu. Avem obiective clare pentru urmatorii ani si trebuie sa actionam pentru realizarea lor, iar unul dintre elementele pe care ne vom sprijini este consolidarea brandului, a declarat Grigore Horoi, Presedintele grupului Agricola Bacau. In ultimii ani, am urmarit sa inlocuim stilul de management reactiv cu unul creativ, a afirmat, la randul sau, Tatiana Cimpoesu, Vice-Presedintele Agricola.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Despre afacerile Avicola International Bacau puteti citi in coverul Avicultura da din aripi a profit, in ultima editie a revistei Fabrica de Carne pe care o puteti vizualiza si on-line..

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...