Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Rebrandigul agricola va determina o crestere de 15% a vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit revistei Magazin Progresiv, Agricola a lansat oficial, la finalul saptamanii trecute, o noua identitate corporate si de brand pe care vrea sa o promoveze puternic la raft si prin actiuni de PR si ATL.

In urma procesului de rebranding, compania estimeaza o crestere valorica a vanzarilor de aproximativ 15%.Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding este adoptarea unei identitati corporate, adresata partenerilor, diferita de identitatea de brand adresata consumatorilor.

Noua promisiune a brandului corporatist Agricola – neam de gospodari vorbeste despre respectul pentru traditia lucrului bine facut, dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.

La randul sau, brandul de produs este marcat printr-o identitate vizuala ce inspira prospetime, atribut pe care consumatorii l-au identificat ca fiind caracteristic Agricola, in studiile de consumator realizate anterior demararii proiectului. Noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care este asezata o picatura de roua. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: Inima de prospetime.

Noua identitate a fost implementata pana in prezent in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola. Investitia in conceptul si implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola si a tuturor categoriilor de produs existente se ridica la aproximativ 200.000 de euro. Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL, precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ un milion de euro.

Rebrandingul a fost realizat de agentia BrandTailors. Spre finalul anului 2008 am luat decizia de a valorifica oportunitatile aduse de criza si, in acest sens, am decis schimbarea arhitecturii de business, scopul fiind o mai mare concentrare pe fiecare categorie din portofoliu. Avem obiective clare pentru urmatorii ani si trebuie sa actionam pentru realizarea lor, iar unul dintre elementele pe care ne vom sprijini este consolidarea brandului, a declarat Grigore Horoi, Presedintele grupului Agricola Bacau. In ultimii ani, am urmarit sa inlocuim stilul de management reactiv cu unul creativ, a afirmat, la randul sau, Tatiana Cimpoesu, Vice-Presedintele Agricola.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Despre afacerile Avicola International Bacau puteti citi in coverul Avicultura da din aripi a profit, in ultima editie a revistei Fabrica de Carne pe care o puteti vizualiza si on-line..

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...