Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Rebrandigul agricola va determina o crestere de 15% a vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit revistei Magazin Progresiv, Agricola a lansat oficial, la finalul saptamanii trecute, o noua identitate corporate si de brand pe care vrea sa o promoveze puternic la raft si prin actiuni de PR si ATL.

In urma procesului de rebranding, compania estimeaza o crestere valorica a vanzarilor de aproximativ 15%.Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding este adoptarea unei identitati corporate, adresata partenerilor, diferita de identitatea de brand adresata consumatorilor.

Noua promisiune a brandului corporatist Agricola – neam de gospodari vorbeste despre respectul pentru traditia lucrului bine facut, dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.

La randul sau, brandul de produs este marcat printr-o identitate vizuala ce inspira prospetime, atribut pe care consumatorii l-au identificat ca fiind caracteristic Agricola, in studiile de consumator realizate anterior demararii proiectului. Noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care este asezata o picatura de roua. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: Inima de prospetime.

Noua identitate a fost implementata pana in prezent in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola. Investitia in conceptul si implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola si a tuturor categoriilor de produs existente se ridica la aproximativ 200.000 de euro. Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL, precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ un milion de euro.

Rebrandingul a fost realizat de agentia BrandTailors. Spre finalul anului 2008 am luat decizia de a valorifica oportunitatile aduse de criza si, in acest sens, am decis schimbarea arhitecturii de business, scopul fiind o mai mare concentrare pe fiecare categorie din portofoliu. Avem obiective clare pentru urmatorii ani si trebuie sa actionam pentru realizarea lor, iar unul dintre elementele pe care ne vom sprijini este consolidarea brandului, a declarat Grigore Horoi, Presedintele grupului Agricola Bacau. In ultimii ani, am urmarit sa inlocuim stilul de management reactiv cu unul creativ, a afirmat, la randul sau, Tatiana Cimpoesu, Vice-Presedintele Agricola.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Despre afacerile Avicola International Bacau puteti citi in coverul Avicultura da din aripi a profit, in ultima editie a revistei Fabrica de Carne pe care o puteti vizualiza si on-line..

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...