Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Reinert, învingător în competiția „Produsul Anului 2013”

Autor: Ilie Stoianluni, 13 mai, 2013

Media Concept Store, agentia de media ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului”, a acordat premiile asociate acestei competitii, in cadrul unei Gale care s-a desfasurat la Hotel Hilton, in data de 9 mai. Rezultatele au fost publicate de Magazin Progresiv.

Studiul in urma caruia au fost desemnati castigatorii s-a desfasurat in luna aprilie 2013, pe un panel de 4.000 de consumatori romani cu varsta peste 18 ani, esantionul fiind reprezentativ la nivel national. Analiza datelor a fost realizata de catre compania de research EXACT Cercetare si Consultanta.

Obiectivul studiului este acela de a determina interesul consumatorilor pentru produsele inovatoare. Castigatorii competitiei primesc dreptul de a utiliza logo-ul „Ales Produsul Anului” timp de 12 luni, incepand cu luna mai 2013, in orice tip de comunicare. Aceasta recunoastere din partea consumatorilor romani vine ca o recomandare catre restul consumatorilor, ce va ajuta produsul in cresterea volumului de vanzari.

Eticheta rosie „Votat Produsul Anului®”comunicata de produsele castigatoare, atesta astfel noutatea si inovativitatea asa cum sunt ele reflectate de opiniile miilor de consumatori.

La categoria ”Carne/produse din carne, voturile celor chestionati au determinat desemnarea companiei H & E Reinert, pentru produsul Sunca Martinel & Martinel-Mortadella. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...