Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

Participare internațională la evenimentul Agenți Frigorifici Naturali
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

(Comunicat) Specialiști din industria frigotehnică din țară și din străinătate sunt așteptați, în perioada 28-30 martie 2019, la București, RIN Grand Hotel, pentru a participa timp de trei zile la un important eveniment dedicat promovării folosirii agenților frigorifici naturali, recomandați în acest moment pentru protejarea...

Când prostia e dublată de răutate, copanul stă în gâtul gospodinei
Autor: Ilie Stoian  /   marți, 26 martie 2019

De câteva zile, circulă pe rețelele de socializare opiniile unei gospodine nemulțumită de calitatea ”Puiului fericit” de la Agricola Bacău. Acum, să ne fie cu iertare că am aflat cu întârziere de pseudo-scandal, dar noi, cei de la Meat.Milk suntem preocupați de alte teme din zona noastră de interes, nu de colportarea subiectelor,...

GfK: 89 % dintre români și-au pierdut încrederea în economia națională
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

GfK: Creșterea economică şi a puterii de cumpărare nu sunt suficiente pentru a obţine încrederea consumatorilor!   (Comunicat) Pe parcursul anului 2018, consumatorii nu au mai redobândit încrederea în economie pe care au avut-o în 2017.   Românii au devenit reticenţi pe fondul tensiunilor de pe piaţa monetară...

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...