Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...