Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Retail: billa demareaza o noua campanie outdoor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Brandprivat.ro informeaza ca, incepand din septembrie, celebrul bucatar italian Giuseppe Daddio, cel care a gatit pentru Regina Angliei si Woody Allen, a semnat un contract de colaborare cu Billa Romania, el fiind imaginea centrala a noii platforme de comunicare a retailerului.

Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria „Best Chef Book”.

O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale.
Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media.

In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie.

Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.

Indagra 2018 anunță mari premiere
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO: vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.   Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va...

APIA: Acordarea plăților în avans este plină desfășurare
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că până la data de 17.10.2018, au fost plătiți 191.799 fermieri, în cadrul campaniei de plăți în avans pentru anul 2018, suma autorizată la plată fiind în valoare de 51.180.962,95 euro.   Reamintim că APIA a demarat acordarea...

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...