Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: campanie de promotii la real

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform magazinulprogresiv.ro, Galeria Real desfasoara in perioada 1 octombrie – 10 noiembrie o campanie intitulata Fa-ti plinul la Galeria Real Castig? Tona de combustibil, dezoltata impreuna cu Mercury 360 si comunicata de agentia Deci se poate.

Mecanismul campaniei este bazat pe taloane si o tombola: in perioada 1 octombrie – 10 noiembrie, in magazinele participante, 30 de lei se transforma automat intr-o sansa la marele premiu oferit de Petrom: o tona de combustibil. Beneficiile acestei campanii sunt atat pentru cumparatori (au sansa de a castiga o tona de combustibil), dar si pentru chiriasii Galeriilor noastre a declarat Ioana Pasca, Marketing Manager la Galeria Real.

Campania este comunicata prin urmatoarele canele media: radio (Pro FM), presa scris? (Libertatea), online (Libertatea.ro), indoor, si va beneficia si de o campanie de PR.
Clientii Galeriei vor fi activati prin sampling de flyere primite in fata magazinului sau asezate la oglinda masinii lasate in parcare.
O alta componenta importanta a campaniei este promovarea pe Facebook.

Campania se desfasoara in 17 locatii din 13 orase. In fiecare locatie va fi premiata echipa chiriasului care a determinat cat mai multi clienti sa faca o achizitie de minim 30 de lei si mai apoi sa completeze talonul care le poate aduce tona de combustibil.

IFFA 2019 – Subiect fierbinte: Tehnologii pentru siguranța alimentelor
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În perioada 4-9 mai 2019, companiile internaționale de vârf vor prezenta cele mai recente tehnologii la IFFA și vor furniza informații despre cele mai importante tendințe și evoluții din industria cărnii. De importanță majoră sunt, mai presus de toate, soluțiile menite să asigure o mai mare siguranță...

După Brexit, EDA anunță o posibilă ”apocalipsă” a laptelui
Autor: Nora Marin  /   vineri, 22 martie 2019

Cu o potențială posibilă de acțiune a Brexit în câteva zile, Asociația Europeană a Lactatelor (EDA) și-a exprimat îngrijorarea cu privire la impactul potențial asupra industriei europene a produselor lactate.   În timp ce guvernul britanic se luptă cu toate scenariile posibile - să se prăbușească fără înțelegere,...

Retail: campanie de promotii la real

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform magazinulprogresiv.ro, Galeria Real desfasoara in perioada 1 octombrie – 10 noiembrie o campanie intitulata Fa-ti plinul la Galeria Real Castig? Tona de combustibil, dezoltata impreuna cu Mercury 360 si comunicata de agentia Deci se poate.

Mecanismul campaniei este bazat pe taloane si o tombola: in perioada 1 octombrie – 10 noiembrie, in magazinele participante, 30 de lei se transforma automat intr-o sansa la marele premiu oferit de Petrom: o tona de combustibil. Beneficiile acestei campanii sunt atat pentru cumparatori (au sansa de a castiga o tona de combustibil), dar si pentru chiriasii Galeriilor noastre a declarat Ioana Pasca, Marketing Manager la Galeria Real.

Campania este comunicata prin urmatoarele canele media: radio (Pro FM), presa scris? (Libertatea), online (Libertatea.ro), indoor, si va beneficia si de o campanie de PR.
Clientii Galeriei vor fi activati prin sampling de flyere primite in fata magazinului sau asezate la oglinda masinii lasate in parcare.
O alta componenta importanta a campaniei este promovarea pe Facebook.

Campania se desfasoara in 17 locatii din 13 orase. In fiecare locatie va fi premiata echipa chiriasului care a determinat cat mai multi clienti sa faca o achizitie de minim 30 de lei si mai apoi sa completeze talonul care le poate aduce tona de combustibil.

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

IFFA 2019 – Subiect fierbinte: Tehnologii pentru siguranța alimentelor
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În perioada 4-9 mai 2019, companiile internaționale de vârf vor prezenta cele mai recente tehnologii la IFFA și vor furniza informații despre cele mai importante tendințe și evoluții din industria cărnii. De importanță majoră sunt, mai presus de toate, soluțiile menite să asigure o mai mare siguranță...

După Brexit, EDA anunță o posibilă ”apocalipsă” a laptelui
Autor: Nora Marin  /   vineri, 22 martie 2019

Cu o potențială posibilă de acțiune a Brexit în câteva zile, Asociația Europeană a Lactatelor (EDA) și-a exprimat îngrijorarea cu privire la impactul potențial asupra industriei europene a produselor lactate.   În timp ce guvernul britanic se luptă cu toate scenariile posibile - să se prăbușească fără înțelegere,...