Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: carrefour schimba imaginea mezelurilor pe marca proprie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, recent lansatul salam banatean aduce o noua imagine brandului privat Carrefour.

De provenienta romaneasca, articolul este prezent la raft sub forma feliata, in ambalare standard de 100g.

Suflul nou adus de produs nu se limiteaza doar la schimbarea de design. In spatele acestuia regasim cateva mentiuni care denota o abordare aparte a produslui.

Astfel, pe langa procentul de carne, trecut la capitolul ingrediente, pe ambalaj sunt mentionate numarul feliilor existente in pachet dar si un aspect din tehnologia de fabricatie a produsului: „afumat cu fum natural”.

Includerea unor astfel de mentiuni pe ambalaj este menita sa creeze imaginea unui produs de calitate superioara, intarind astfel increderea consumatorului in sigla „calitate Carrefour„, aplicata pe produs.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...