Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: carrefour schimba imaginea mezelurilor pe marca proprie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, recent lansatul salam banatean aduce o noua imagine brandului privat Carrefour.

De provenienta romaneasca, articolul este prezent la raft sub forma feliata, in ambalare standard de 100g.

Suflul nou adus de produs nu se limiteaza doar la schimbarea de design. In spatele acestuia regasim cateva mentiuni care denota o abordare aparte a produslui.

Astfel, pe langa procentul de carne, trecut la capitolul ingrediente, pe ambalaj sunt mentionate numarul feliilor existente in pachet dar si un aspect din tehnologia de fabricatie a produsului: „afumat cu fum natural”.

Includerea unor astfel de mentiuni pe ambalaj este menita sa creeze imaginea unui produs de calitate superioara, intarind astfel increderea consumatorului in sigla „calitate Carrefour„, aplicata pe produs.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...