Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: carrefour si-a crescut vanzarile cu 1,8 %

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit magazinulprogresiv.ro, retailerul francez Carrefour a raportat o crestere de 1,8% a vanzarilor in trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 22,63 miliarde de euro.

Vanzarile din Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante.

In Europa, vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia.

In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului.

Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului Low Price Guarantee (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c.

Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry.

America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

Retail: carrefour si-a crescut vanzarile cu 1,8 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit magazinulprogresiv.ro, retailerul francez Carrefour a raportat o crestere de 1,8% a vanzarilor in trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 22,63 miliarde de euro.

Vanzarile din Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante.

In Europa vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia.

In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului.

Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului Low Price Guarantee (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c.

Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry.

America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...