Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: carrefour si-a crescut vanzarile cu 1,8 %

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit magazinulprogresiv.ro, retailerul francez Carrefour a raportat o crestere de 1,8% a vanzarilor in trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 22,63 miliarde de euro.

Vanzarile din Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante.

In Europa, vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia.

In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului.

Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului Low Price Guarantee (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c.

Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry.

America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...

Retail: carrefour si-a crescut vanzarile cu 1,8 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit magazinulprogresiv.ro, retailerul francez Carrefour a raportat o crestere de 1,8% a vanzarilor in trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 22,63 miliarde de euro.

Vanzarile din Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante.

In Europa vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia.

In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului.

Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului Low Price Guarantee (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c.

Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry.

America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...