Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: marți, 5 februarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...