Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: marți, 5 februarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

Indagra 2018 anunță mari premiere
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO: vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.   Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va...

APIA: Acordarea plăților în avans este plină desfășurare
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că până la data de 17.10.2018, au fost plătiți 191.799 fermieri, în cadrul campaniei de plăți în avans pentru anul 2018, suma autorizată la plată fiind în valoare de 51.180.962,95 euro.   Reamintim că APIA a demarat acordarea...

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...