Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: marți, 5 februarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

Retail: cresterea pe marca proprie va atinge cota de 50 % de abia in 2025

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O analiza a departamentului de cercetare Food and Agribusiness a Rabobak asupra cresterii ponderii marfurilor private label,

citata de business24.ro, concluzioneaza ca, in Romania, in ciuda previziunilor optimiste a retailistilor autohtoni, cresterea va avea o evolutie lenta, ajungand in 2025 la 50 %.

Dupa cum se cunoaste, reprezentantii retailului afirma ca doresc sa atinga in cel mult 5 ani cota de 65 %, similar unor tari din Uniunea Europeana.

Studiul arata ca brandurile nationale si cele secundare, denumite brandurile A si B, vor duce un adevarat razboi al preturilor. In urma acestui razboi, brandurile „B” vor fi obligate sa fie mai bune calitativ la preturi mai mici, iar retailerii isi vor folosi toate resursele in acest sens.

In plus, tot mai multi retaileri intra in aceasta piata. Nu in ultimul rand, consumatorii sunt cei care sustin aceste branduri. Conditiile economice dificile i-au determinat pe multi dintre ei sa cumpere astfel de produse, iar acest obicei de consum va continua chiar daca tara va iesi din recesiune. In plus, pe masura ce sunt satisfacuti de aceste produse, ei le vor recomanda si altora.

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...