Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: In 2013, metro va extinde reteaua ladoipasi

Autor: marți, 5 februarie, 2013

In anul 2013, lantul Metro Cash&Carry Romania isi va vontinua programul de expansiune si reasezare a afacerilor.

Conform programului, retailistul isi propune sa deschida si in acest an 500 de magazine LaDoiPasi, la fel ca in 2012, an in care a lansat franciza destinata clientilor sai revanzatori.

Am vrea sa deschidem tot atatea magazine cate am deschis si anul acesta. Astfel, daca in 2012 am deschis 500 de magazine, si anul acesta ne dorim sa deschidem tot 500 de unitati. Daca nu apar schimbari majore pe piata, nu vad niciun impediment, mai ales ca sunt foarte multe cereri de intrare in retea, a declarat pentru Progresiv, Dusan Wilms, directorul general Metro Cash&Carry Romania.

Franciza LaDoiPasi dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali a devenit in 2012 cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand circa 500 de magazine operationale. Programul a avut succes in orasele medii si mici, dar mai ales in mediul rural.

Lumea este saraca in mediul rural, iar noi incercam sa ne adaptam sortimentul pentru acesti oameni. Dealtfel, aproximativ jumatate din magazinele LaDoiPasi sunt amplasate in localitati din mediul rural. Acolo ele joaca rolul unui mini-hypermarket, a adaugat Dusan Wilms. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Retail: In 2013, metro va extinde reteaua ladoipasi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In anul 2013, lantul Metro Cash&Carry Romania isi va vontinua programul de expansiune si reasezare a afacerilor.

Conform programului, retailistul isi propune sa deschida si in acest an 500 de magazine LaDoiPasi, la fel ca in 2012, an in care a lansat franciza destinata clientilor sai revanzatori.

Am vrea sa deschidem tot atatea magazine cate am deschis si anul acesta. Astfel, daca in 2012 am deschis 500 de magazine, si anul acesta ne dorim sa deschidem tot 500 de unitati. Daca nu apar schimbari majore pe piata, nu vad niciun impediment, mai ales ca sunt foarte multe cereri de intrare in retea, a declarat pentru Progresiv, Dusan Wilms, directorul general Metro Cash&Carry Romania.

Franciza LaDoiPasi dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali a devenit in 2012 cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand circa 500 de magazine operationale. Programul a avut succes in orasele medii si mici, dar mai ales in mediul rural.

Lumea este saraca in mediul rural, iar noi incercam sa ne adaptam sortimentul pentru acesti oameni. Dealtfel, aproximativ jumatate din magazinele LaDoiPasi sunt amplasate in localitati din mediul rural. Acolo ele joaca rolul unui mini-hypermarket, a adaugat Dusan Wilms. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...