Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: Inca doua premiere pentru lidl

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Lidl deschide inca doua noi magazine, in Galati si Cluj Napoca,

dupa cum anunta revista Capital.
Lidl are in plan sa incheie 2012 cu o retea de 200 de magazine. Pentru retailerul german de tip discount, interesante sunt acum si orasele cu peste 30.000 de locuitori.

Magazinele lantului german au in rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind marci proprii. Printre cei care fabrica produse care sunt comercializate sub marcile Lidl se numara Albalact, Vel Pitar si Cris Tim; de altfel, doua treimi din marfurile vandute in magazinele Lidl sunt produse in Romania.

Parte a grupului Lidl&Schwarz, care detine cea mai mare retea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, in 2010, de la Plus si a deschis, intr-o singura zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi in Romania.

Lidl Romania a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 1,45 miliarde de lei, in crestere cu 11% fata de 2009. Lidl este a doua retea de retail modern din Romania, dupa Mega Image (166).

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Retail: Inca doua premiere pentru lidl

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Lidl deschide inca doua noi magazine, in Galati si Cluj Napoca

, dupa cum anunta revista Capital.

Lidl are in plan sa incheie 2012 cu o retea de 200 de magazine. Pentru retailerul german de tip discount, interesante sunt acum si orasele cu peste 30.000 de locuitori.

Magazinele lantului german au in rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind marci proprii. Printre cei care fabrica produse care sunt comercializate sub marcile Lidl se numara Albalact, Vel Pitar si Cris Tim; de altfel, doua treimi din marfurile vandute in magazinele Lidl sunt produse in Romania.

Parte a grupului Lidl&Schwarz, care detine cea mai mare retea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, in 2010, de la Plus si a deschis, intr-o singura zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi in Romania.

Lidl Romania a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 1,45 miliarde de lei, in crestere cu 11% fata de 2009. Lidl este a doua retea de retail modern din Romania, dupa Mega Image (166).

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...