Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: profi, performerul anului la capitolul extinderi

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, extinderea retailului romanesc s-a incadrat pana acum in nivelul anului 2011, doar doua deschideri insumand o suprafata de 3.000 mp.

Au punctat la capitolul noi magazine, patru lanturi de retail – Profi, Mega Image, Carrefour Market si Lidl, performer fiind Profi cu cele patru deschideri de la Sacele, Iasi, Satu Mare si Galati.

Odata cu deschiderea de la Iasi, din 27 septembrie, Profi depaseste Penny Market la numarul de magazine si se instaleaza pe locul trei in topul lanturilor de retail. O ascensiune constanta, confirmata pana la final de luna prin alte doua noi magazine, la Satu Mare si Galati.

Cu trei noi magazine in luna septembrie, toate pe formatul Shop&Go, Mega Image ajunge la 154 de unitati si isi pastreaza pozitia de lider in topul lanturilor de magazine. O pozitie ce ridica semne de intrebare data fiind ponderea tot mai mare a unitatilor frnacizate in totalul retelei. Practic in acest moment Mega Image detine 37 de unitati sub bannerul Shop&Go, adica aproximativ 25%. O pondere care incet tinde sa creasca, dovada importanta pe care retailerul o aloca in strategia sa acestui format de magazin.

Potrivit declaratiilor reprezentantilor Metro, franciza LaDoiPasi a depasit pragul celor 400 de unitati. Datele existente acum pe siteul francizei indica insa un total de 385 de unitati, dintre care 13 deschise in cursul lunii septembrie. Bannerul sub care activeaza micutele magazine traditionale are in prezent o acoperire nationala fiind intalnit in 39 de judete dar si in municipiul Bucuresti. Lider in top, ramane judetul Brasov cu 27 de magazine, urmat de Constanta (25) si Ilfov (21).(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Deschiderile lunii septembrie

05.09.2012 – Mega Image – Bucuresti, str. Nicolae Caramfil, nr. 48,
13.09.2012 – Profi – Sacele, str. Viitorului, nr.15,
14.09.2012 – Mega Image Shop&Go – Bucuresti, Drumul Taberei, nr.18,
19.09.2012 – Mega Image Shop&Go – Bucuresti, bd. Ghe. Sincai, nr. 16,
20.09.2012 – Lidl – Miercurea Ciuc – str. Lunca Mare,
27.09.2012 – Profi – Iasi, bd.Dacia, nr.47-49,
28.09.2012 – Carrefour Market – Bacau, str. Dumbrava nr. 4,
28.09.2012 – Profi – Satu Mare, str. Decebal, nr. 35,
29.09.2012 – Profi – Galati, str. Brandusei, complexul Siret, Micro 16.

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Controale ANSVSA în industria avicolă
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Începând cu luna august a anului trecut, ANSVSA a demarat o acțiune tematică de control, la nivel național, pentru a verifica modul în care operatorii din industria avicolă respectă condițiile sanitare veterinare și de siguranță a alimentelor referitoare la producerea ouălor și a produselor din ouă, destinate...

Retail: profi, performerul anului la capitolul extinderi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, extinderea retailului romanesc s-a incadrat pana acum in nivelul anului 2011, doar doua deschideri insumand o suprafata de 3.000 mp.

Au punctat la capitolul noi magazine, patru lanturi de retail – Profi, Mega Image, Carrefour Market si Lidl, performer fiind Profi cu cele patru deschideri de la Sacele, Iasi, Satu Mare si Galati.

Odata cu deschiderea de la Iasi, din 27 septembrie, Profi depaseste Penny Market la numarul de magazine si se instaleaza pe locul trei in topul lanturilor de retail. O ascensiune constanta, confirmata pana la final de luna prin alte doua noi magazine, la Satu Mare si Galati.

Cu trei noi magazine in luna septembrie, toate pe formatul Shop&Go, Mega Image ajunge la 154 de unitati si isi pastreaza pozitia de lider in topul lanturilor de magazine. O pozitie ce ridica semne de intrebare data fiind ponderea tot mai mare a unitatilor frnacizate in totalul retelei. Practic in acest moment Mega Image detine 37 de unitati sub bannerul Shop&Go, adica aproximativ 25%. O pondere care incet tinde sa creasca, dovada importanta pe care retailerul o aloca in strategia sa acestui format de magazin.

Potrivit declaratiilor reprezentantilor Metro, franciza LaDoiPasi a depasit pragul celor 400 de unitati. Datele existente acum pe siteul francizei indica insa un total de 385 de unitati, dintre care 13 deschise in cursul lunii septembrie. Bannerul sub care activeaza micutele magazine traditionale are in prezent o acoperire nationala fiind intalnit in 39 de judete dar si in municipiul Bucuresti. Lider in top, ramane judetul Brasov cu 27 de magazine, urmat de Constanta (25) si Ilfov (21).(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Deschiderile lunii septembrie

05.09.2012 – Mega Image – Bucuresti, str. Nicolae Caramfil, nr. 48,
13.09.2012 – Profi – Sacele, str. Viitorului, nr.15,
14.09.2012 – Mega Image Shop&Go – Bucuresti, Drumul Taberei, nr.18,
19.09.2012 – Mega Image Shop&Go – Bucuresti, bd. Ghe. Sincai, nr. 16,
20.09.2012 – Lidl – Miercurea Ciuc – str. Lunca Mare,
27.09.2012 – Profi – Iasi, bd.Dacia, nr.47-49,
28.09.2012 – Carrefour Market – Bacau, str. Dumbrava nr. 4,
28.09.2012 – Profi – Satu Mare, str. Decebal, nr. 35,
29.09.2012 – Profi – Galati, str. Brandusei, complexul Siret, Micro 16,

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Controale ANSVSA în industria avicolă
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Începând cu luna august a anului trecut, ANSVSA a demarat o acțiune tematică de control, la nivel național, pentru a verifica modul în care operatorii din industria avicolă respectă condițiile sanitare veterinare și de siguranță a alimentelor referitoare la producerea ouălor și a produselor din ouă, destinate...