Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: real vrea sa extinda colaborarea cu firmele romanesti

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform magazinulprogresiv.ro, Real Hypermarket Romania continua seria actiunilor plasate sub egida programului Produceti romaneste, Vindem romaneste

cu organizarea la Brasov a primului forum dedicat producatorilor agricoli locali din centrul tarii, prin care urmareste identificarea si dezvoltarea unor contracte de parteneriat cu producatorii locali din zona, pentru aducerea pe rafturile magazinelor real,- a cat mai multor produse autohtone.

Desi Romania este tara europeana care detine capacitatea de a hrani de 4-5 ori mai multi oameni decat locuitorii sai, analizele specialistilor din agricultura si comert si realitatea de zi cu zi arata ca agricultorii romani nu se pot dezvolta la potentialul care exista, in parte deoarece nu reusesc decat in mica masura sa isi desfaca produsele in marile retele comerciale din tara.

Producatorii locali incearca, intr-o majoritate de 70% din productia totala, sa vanda produsele pe cont propriu, tocmai pentru ca nu au fost create mecanisme pe deplin functionale in domeniul comertului intern cu produse agricole.

Remedierea disfunctionalitatilor de pe lantul de distributie a produselor alimentare locale incepe cu construirea unor punti de comunicare eficienta intre actorii implicati, pornind de la micul fermier, continuand cu procesatorii de legume, fructe, carne, lapte etc. si concluzionand la nivelul marilor distribuitori si comercianti.

Tocmai inlaturarea acestor deficiente este vizata de programul Produceti romaneste, Vindem romaneste, pus la punct de real,- Hypermarket Romania, care include forumuri de informare, precum cel din aceste zile, de la Brasov, precum si mai multe zeci de targuri de produse traditionale si ecologice, organizate pe rand in toate magazinele din reteaua real,-. Forumul de informare de la Brasov este realizat in colaborare cu Consiliul Judetean Bratov si cu Camera de Comert si Industrie a Judetului Brasov, dar si cu sprijinul Directiei pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Brasov si al Breslei Mestesugarilor din Transilvania.

La fiecare forum ne propunem nu doar contactarea si informarea producatorilor locali cu privire la posibilitatea dezvoltarii de parteneriate, ci si oferirea de parghii si mecanisme care sa ii ajute sa isi consolideze propriile afaceri, pentru a deveni prosperi si a contribui la crearea unei economii locale puternice. La forum ne prezentam pe noi si proiectul nostru producatorilor, iar pe cei care au potential sa colaboreze cu noi ii invitam la un targ de achizitii in care ne asezam la masa discutiilor cu totii, achizitori si producatori, pentru a incheia parteneriate si a aduce pe rafturile magazinelor real,- cat mai multe produse locale, a spus Thierry Guillon Verne, director comercial Real Hypermarket Romania.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

Retail: real vrea sa extinda colaborarea cu firmele romanesti

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform magazinulprogresiv.ro, Real Hypermarket Romania continua seria actiunilor plasate sub egida programului Produceti romaneste, Vindem romaneste

cu organizarea la Brasov a primului forum dedicat producatorilor agricoli locali din centrul tarii, prin care urmareste identificarea si dezvoltarea unor contracte de parteneriat cu producatorii locali din zona, pentru aducerea pe rafturile magazinelor real,- a cat mai multor produse autohtone.

Desi Romania este tara europeana care detine capacitatea de a hrani de 4-5 ori mai multi oameni decat locuitorii sai, analizele specialistilor din agricultura si comert si realitatea de zi cu zi arata ca agricultorii romani nu se pot dezvolta la potentialul care exista, in parte deoarece nu reusesc decat in mica masura sa isi desfaca produsele in marile retele comerciale din tara.

Producatorii locali incearca, intr-o majoritate de 70% din productia totala, sa vanda produsele pe cont propriu, tocmai pentru ca nu au fost create mecanisme pe deplin functionale in domeniul comertului intern cu produse agricole.

Remedierea disfunctionalitatilor de pe lantul de distributie a produselor alimentare locale incepe cu construirea unor punti de comunicare eficienta intre actorii implicati, pornind de la micul fermier, continuand cu procesatorii de legume, fructe, carne, lapte etc. si concluzionand la nivelul marilor distribuitori si comercianti.

Tocmai inlaturarea acestor deficiente este vizata de programul Produceti romaneste, Vindem romaneste, pus la punct de real,- Hypermarket Romania, care include forumuri de informare, precum cel din aceste zile, de la Brasov, precum si mai multe zeci de targuri de produse traditionale si ecologice, organizate pe rand in toate magazinele din reteaua real,-. Forumul de informare de la Brasov este realizat in colaborare cu Consiliul Judetean Bratov si cu Camera de Comert si Industrie a Judetului Brasov, dar si cu sprijinul Directiei pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Brasov si al Breslei Mestesugarilor din Transilvania.

La fiecare forum ne propunem nu doar contactarea si informarea producatorilor locali cu privire la posibilitatea dezvoltarii de parteneriate, ci si oferirea de parghii si mecanisme care sa ii ajute sa isi consolideze propriile afaceri, pentru a deveni prosperi si a contribui la crearea unei economii locale puternice.

La forum ne prezentam pe noi si proiectul nostru producatorilor, iar pe cei care au potential sa colaboreze cu noi ii invitam la un targ de achizitii in care ne asezam la masa discutiilor cu totii, achizitori si producatori, pentru a incheia parteneriate si a aduce pe rafturile magazinelor real,- cat mai multe produse locale, a spus Thierry Guillon Verne, director comercial Real Hypermarket Romania.

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...