Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: reteaua la doi pasi a ajuns la cota 500

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Reteaua LaDoi Pasi, dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali, a devenit cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand 500 de magazine.

Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania.

In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Retail: reteaua la doi pasi a ajuns la cota 500

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Reteaua LaDoi Pasi, dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali, a devenit cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand 500 de magazine.

Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii
, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania.

In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...