Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Retail: reteaua la doi pasi a ajuns la cota 500

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Reteaua LaDoi Pasi, dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali, a devenit cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand 500 de magazine.

Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania.

In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...

Retail: reteaua la doi pasi a ajuns la cota 500

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Reteaua LaDoi Pasi, dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali, a devenit cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand 500 de magazine.

Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii
, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania.

In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Când prostia e dublată de răutate, copanul stă în gâtul gospodinei
Autor: Ilie Stoian  /   marți, 26 martie 2019

De câteva zile, circulă pe rețelele de socializare opiniile unei gospodine nemulțumită de calitatea ”Puiului fericit” de la Agricola Bacău. Acum, să ne fie cu iertare că am aflat cu întârziere de pseudo-scandal, dar noi, cei de la Meat.Milk suntem preocupați de alte teme din zona noastră de interes, nu de colportarea subiectelor,...

GfK: 89 % dintre români și-au pierdut încrederea în economia națională
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

GfK: Creșterea economică şi a puterii de cumpărare nu sunt suficiente pentru a obţine încrederea consumatorilor!   (Comunicat) Pe parcursul anului 2018, consumatorii nu au mai redobândit încrederea în economie pe care au avut-o în 2017.   Românii au devenit reticenţi pe fondul tensiunilor de pe piaţa monetară...

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...