Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail: schimbare de coo la billa

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Magazin Progresiv informeaza ca, dupa aproape un an petrecut la reteaua Billa Austria, Filip Cristescu a revenit in tara pe pozitia pe care fusese numit in 2009, aceea de director operational (COO).

Din februarie si pana de curand, functia de COO fusese ocupata de Norbert Missbrandt, fostul manager al Plus Discount (inainte de preluarea retelei de catre Lidl). Missbrandt a decis sa plece din Romania.

Filip Cristescu, in varsta de 33 de ani, are o experienta de peste 11 ani in comert, in cadrul retelelor Billa si Metro Cash & Carry. S-a alaturat echipei Billa Romania in urma cu aproape zece ani, prima pozitie ocupata fiind aceea de buyer pe categoria de alimente de baza.

Ulterior, el a fost promovat la conducerea departamentului de achizitii, pentru ca in 2009 sa fie numit director operational al companiei, dupa mai multe luni petrecute in cadrul unei alte filiale Billa din Europa.

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Retail: schimbare de coo la billa

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Magazin Progresiv informeaza ca, dupa aproape un an petrecut la reteaua Billa Austria, Filip Cristescu a revenit in tara pe pozitia pe care fusese numit in 2009, aceea de director operational (COO).

Din februarie si pana de curand, functia de COO fusese ocupata de Norbert Missbrandt, fostul manager al Plus Discount (inainte de preluarea retelei de catre Lidl). Missbrandt a decis sa plece din Romania.

Filip Cristescu, in varsta de 33 de ani, are o experienta de peste 11 ani in comert, in cadrul retelelor Billa si Metro Cash & Carry. S-a alaturat echipei Billa Romania in urma cu aproape zece ani, prima pozitie ocupata fiind aceea de buyer pe categoria de alimente de baza.

Ulterior, el a fost promovat la conducerea departamentului de achizitii, pentru ca in 2009 sa fie numit director operational al companiei, dupa mai multe luni petrecute in cadrul unei alte filiale Billa din Europa.

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...