Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retail-ul european se opune revizuirii politicilor de reciclare

Autor: Nora Marinjoi, 20 septembrie, 2018

Vorbind în cadrul ședinței plenare a Parlamentului European, privind raportul de inițiativă al lui Mark Demesmaeker (ECR, BE), privind Strategia europeană pentru materiale plastice într-o economie circulară, directorul general EuroCommerce Christian Verschueren a repetat angajamentul sectorului de retail și angro pentru promovarea economiei circulare, dar a subliniat necesitatea unei atenții adecvate în proiectul de lege propus de Comisie. În acest sens, Verschueren a declarat:

 

„Suntem implicați activ în reducerea deșeurilor în lanțul de aprovizionare și găsim schemele extinse de responsabilitate a producătorilor (EPR) ca un instrument valoros pentru implicarea întregului lanț în eliminarea, colectarea, sortarea și reciclarea deșeurilor. Însă, nu le considerăm ca fiind un panaceu pentru a aborda eșecurile sistematice de până acum.

 

Din acest motiv, considerăm că EPR este deja acoperită integral de Directiva-cadru privind deșeurile și de Directiva privind ambalajele și deșeurile de ambalaje și nu ar trebui să fie abordată din nou, în domeniul reglementării materialelor plastice. Suntem, de asemenea, îngrijorați de faptul că propunerea pentru un obiectiv de colectare foarte ambițios, separat, pentru sticle, ar putea submina în mod neintenționat sistemele de colectare care funcționează bine și ar fi imposibil pentru întreprinderile mici și mijlocii să se întâlnească „.

 

Comercianții cu amănuntul și comercianții en-gros au răspuns de mulți ani la creșterea gradului de conștientizare de către societate, a impactului asupra mediului pe care îl are asupra a ceea ce cumpără și aruncă. Un sondaj recent realizat de Eurobarometru a arătat că 87% dintre respondenți sunt preocupați de impactul plasticului asupra sănătății și mediului.

 

Programul de acțiune privind mediul înconjurător pentru comerțul cu amănuntul, susținut de Comisia Europeană, raportează anual rezultatele obținute în acest domeniu în sectorul nostru. Mulți comercianți cu amănuntul au făcut o serie de angajamente: reducerea consumului de materiale plastice cu cel puțin 20% până în 2025; pentru a ajunge până la 100% din produsele reciclabile până la aceeași dată; pentru a elimina produsele din plastic de unică folosință din magazinele lor, informează Eurocommerce, într-un comunicat postat pe site-ul instituției.

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 12 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

Top-ul vizibilității mărcilor de carne, în on-line, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...