Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Retailul romanesc nu a acceptat majorarile de preturi propuse de procesatori la carnea de pui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Ziarului financiar, trendul ascendent al costului materiei prime i-a fortat pe patronii din avicultura sa scumpeasca pretul carnii de pasare. Acestia spun, insa, ca datorita puterii de cumparare preturile au fost majorate cu doar cateva procente.

„Cresterile de preturi la cereale si la srotul de soia s-au simtit imediat asupra businessului. Spre exemplu, anul trecut cumparam srot de soia cu aproximativ 420 de dolari/tona, iar acum platim circa 700-800 dolari/tona. Costul cu furajele reprezinta 60% din pretul final al carnii de pui la raft”, explica Grigore Horoi, presedintele grupului Agricola Bacau.

La inceputul lunii pretul mediu al unui kilogram de carne de pasare pe rafturile magazinelor din Bucuresti varia intre 7,5 si 9,8 lei, fiind la ace lasi nivel cu pretul din pe rioada simi lara din 2011.

Gheorghe Bode, proprietar al producatorului de pui Ave Impex din Satu-Mare, cu afaceri de 23 mil. euro anul trecut, spune ca marile retele de retail nu au acceptat pana acum propunerile de crestere de pret.

„Deja pretul furajelor a crescut cu 20%. Problema este insa la nivel de preturi finale la raft. Am trimis deja supermarketurilor notificari pentru o crestere de pret al carnii de pui la raft de 10%-12%, dar au acceptat doar doua sau trei procente, ceea ce este insuficient”, spune patronul.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...