Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Reteaua mega image intra intr-un spatiu operat anterior de ethos

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Reteaua Mega Image, cel mai mare jucator pe piata supermarketurilor din Capitala si unul dintre cei mai activi retaileri pe piata de fuziuni si achizitii, va deschide in luna mai un magazin intr-un spatiu operat anterior de reteaua locala Ethos. Aceasta este una dintre cele 16 unitati vizate de expansiunea grupului belgian Delhaize le Lion in 2010. Unitatea este amplasata vizavi de piata Trapezului din cartierul bucurestean Titan, iar redeschiderea si rebrandingul acesteia ar putea implica investitii de peste 500.000 de euro.

De la inceputul anului, Delhaize s-a extins in principal cu reteaua de discountere Red Market, pe care a lansat-o pe piata locala in luna decembrie din 2009. Unitatea de la piata Trapezului se numara printre cele mai mari din reteaua Ethos. In acest moment nu mai este operational pe piata niciun supermarket Ethos, dupa ce la inceputul anului Ion Soloman, fondatorul retelei, a anuntat vanzarea operatiunilor retailerului catre o companie elena, Vismonto Trading.

Fostul operator al magazinelor Ethos, compania Ivet Logistic, avea la acel moment datorii catre furnizori si mai multe dosare deschise de creditorii care cereau intrarea in insolventa a firmei. Mega Image a avut afaceri de 130 mil. euro in 2008, cu 40 de magazine, potrivit datelor de la Ministerul de Finante, fiind al doilea mare operator pe piata locala a supermarketurilor, dupa germanii de la Billa. Delhaize opereaza in prezent 53 de magazine in Romania.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...