Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Produse

„Fomică?” te așteaptă la Open Camp 2019 cu meniuri delicioase și variate din carne de pui

Autor: meatmilk  /   luni, 15 iulie 2019

(Comunicat) „Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate românești care se remarcă prin sortimenția variată de produse din 100% carne de pui natural condimentată, pregătește pentru toți românii...

Etichete:  , ,

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna mai

Autor: meatmilk  /   luni, 15 iulie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna mai...

Etichete:  ,

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna iunie 2019

Autor: meatmilk  /   joi, 11 iulie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna iunie...

Etichete: 

Brânzeturile portugheze, fantezii ale gustului în ritm de fado

Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 5 iulie 2019

Nu există nicio limită pentru texturile și aromele brânzeturilor portugheze, deoarece țara produce totul: de la brânzeturi cremoase și ușoare, la cele puternic maturate, cu gust greu și iute. De aceea, în...

Suedezii preferă cârnații Falukorv

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 3 iulie 2019

De această dată, în prezentarea unui produs din carne, ne-am oprit în Scandinavia, mai precis, în Suedia, îmbiați de aromele cârnaților Falukov, produsul național al acestei țări nordice.   Puțină...

Etichete: 

Transparența pe piața cărnii generează încrederea consumatorului în produsele abatorului Safir

Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iunie 2019

(Comunicat) Pentru a avea succes pe piața cărnii, este necesară studierea constantă a profilului consumatorului, pentru a determina care sunt cerințele acestuia și felul în care își schimbă preferințele și...

Etichete:  ,

AFIR: Cașcavalul de Săveni IGP a primit finanțare prin PNDR

Autor: meatmilk  /   vineri, 14 iunie 2019

(Comunicat) Peste 270 de unități de procesare beneficiază de finanțare nerambursabilă prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020.   Valoarea totală a celor 278 de proiecte contractate de...

Etichete:  ,

INSSE: Producția de lapte și lactate în aprilie 2019 (Raport extins)

Autor: meatmilk  /   miercuri, 12 iunie 2019

(Comunicat) În luna aprilie 2019, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploataţiile agricole şi centrele de colectare de către unităţile procesatoare a crescut cu 0,6% faţă de luna martie 2019 și cu...

Etichete:  ,

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna mai

Autor: meatmilk  /   luni, 10 iunie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna mai...

Etichete: 

Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”

Autor: meatmilk  /   vineri, 17 mai 2019

(Comunicat) Grupul Cris-Tim este primul producător de mezeluri din România care a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al...

Etichete: 

Produsele „Fomică?” se diferențiază prin 100% carne de pui natural

Autor: meatmilk  /   joi, 4 aprilie 2019

(Comunicat) Satisfacerea cerințelor consumatorilor și comercianților aflați într-o permanentă căutare de preparate și semipreparate autohtone de calitate, proaspete, menite să ușureze sarcinile, câștigând...

Etichete:  ,

De la raft la farfurie: cârnații afumați și fierți de la „Fomică?” pot fi găsiți acum într-un nou ambalaj practic

Autor: meatmilk  /   joi, 21 martie 2019

(Comunicat) Cârnații de pui afumați și fierți marca „Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate românești care se remarcă prin faptul că sunt fără aditivi, fără coloranți, fără conservanți,...

Etichete:  , ,

În 2018, cererea de produse bio din pește a crescut cu 10%

Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 martie 2019

(Comunicat) Cererea de produse bio din pește a înregistrat o creștere de circa 10% în 2018, comparativ cu 2017, potrivit reprezentanților Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a...

Karpaten Meat a lansat Kid Pack, un mix de carne de vită pentru copii

Autor: meatmilk  /   joi, 21 februarie 2019

(Comunicat) KID PACK este pachetul construit pentru meniul copiilor. Acesta cuprinde un mix de piese care permite realizarea unor preparate potrivite pentru întreaga familie, inclusiv pentru cei mici, datorită...

Etichete:  ,

MEDA lansează gama de Salamuri Crud Uscate

Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 februarie 2019

(Comunicat) Producătorul român de mezeluri MEDA PROD ‘98 își extinde oferta de produse cu o nouă categorie de mezeluri: Salamurile crud uscate.   Cu o consistență deosebită, realizate la cele mai...

Etichete:  ,

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale

Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru...

Etichete:  ,