Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Piata

GfK: Românilor le place la cumpărături

Autor: meatmilk  /   joi, 23 februarie 2017

Potrivit GfK, Est-europenilor le place să meargă la cumpărături. Acest lucru este cel mai pregnant în România, unde 9 din 10 cumpărători sunt de acord cu această afirmație. În Cehia, Slovacia și Austria, 7...

Etichete:  , ,

TENDINTE DE PIATA

PREZENTARI COMPANII

Afacerile Metro Cash & Carry România revin pe +

Autor: meatmilk  /   joi, 15 decembrie 2016

Metro Cash & Carry România a încheiat anul financiar 2015-2016, ce corespunde perioadei 1 octombrie 2015 - 30 septembrie 2016, cu o cifră de afaceri de 904 milioane de euro, în creștere cu 2% față de anul fiscal precedent când retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 887 de milioane de euro, potrivit datelor raportate de companie....

Magazinele Profi au fost vândute

Autor: meatmilk  /   joi, 24 noiembrie 2016

Fondul de investiţii Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), administrat de Enterprise Investors (EI), a vândut lanţul de magazine Profi, către Mid Europa Partners cu 533 milioane de euro, multiplicându-şi de opt ori investiţia iniţială, de 66 de milioane de euro, făcută în 2010. Mid Europa Partners este o firmă de private equity axată pe...

METRO Accelerator lansează programul digital pentru retail

Autor: meatmilk  /   vineri, 18 noiembrie 2016

Noul METRO Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars: METRO şi Real au în vedere dezvoltarea de servicii digitale pentru sectorul de retail.   Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri.   Un program cu o durată de trei luni pentru 10 startup-uri, care va completa programul...