Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Statistici

Top-ul lunii august, al vizibiliății în on-line a mărcilor de lactate

Autor: meatmilk  /   luni, 11 septembrie 2017

TreeWorks a dat publicitatii clasamentul vizibilitatii marcilor de lapte si lactate pentru luna august. Potrivit datelor colectate de platformele ZeList Monitor si fbMonitor, Top-ul acopera brandurile prezente in...

Etichete:  , ,

INSSE: În iulie 2017, consumul și-a continuat creșterea

Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 septembrie 2017

Conform INSSE, în luna iulie 2017, cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul ...

Etichete:  , , ,

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna iulie

Autor: meatmilk  /   joi, 10 august 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile mărci de lactate din luna iulie, in online si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , ,

INSSE: Valoarea comerțului cu amănuntul a crescut cu 7,3 %

Autor: meatmilk  /   joi, 3 august 2017

Conform INSSE, în luna iunie 2017, cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut faţă de luna iunie 2016 cu 7,3%  În luna iunie 2017, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia...

INSSE: În mai, cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a crescut cu 14 %

Autor: meatmilk  /   miercuri, 5 iulie 2017

Potrivit INSSE, în luna mai 2017, cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul ...

INSSE: În aprilie, față de luna martie, comerțul cu ridicata a scăzut cu 13,6 %

Autor: meatmilk  /   joi, 22 iunie 2017

În luna aprilie 2017, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă, a scăzut ca serie brută cu 13,6% şi ca...

GfK: Retailul românesc crește peste media europeană

Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 iunie 2017

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2017. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate la finalul lunii mai

Autor: meatmilk  /   vineri, 9 iunie 2017

Top-ul lunii mai al celor mai vizibile marci de lactate in online si pe Facebook, facut public de Iqads, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne, la 31 mai 2017

Autor: meatmilk  /   joi, 8 iunie 2017

Iqads a dat publicității Top-ul lunii mai al celor mai vizibile mărci de carne in online si pe Facebook, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , ,

INSSE: Consumul crește în ritm accelerat (Raport extins)

Autor: meatmilk  /   marți, 6 iunie 2017

Potrivit ultimului raport emis de INSSE, în  luna  aprilie  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu amănuntul a crescut faţă de luna aprilie 2016 cu 4,8%   În  luna  aprilie  2017, ...

Etichete: 

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne, în luna aprilie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 10 mai 2017

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks si publicat de...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate, în luna aprilie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 10 mai 2017

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, publicat de Iqads....

GfK: Consumatorii români, cei mai optimiști și avizi din Europa

Autor: meatmilk  /   miercuri, 26 aprilie 2017

(Comunicat) Dispoziția pozitivă în rândul consumatorilor europeni a continuat în primul trimestru al anului 2017. După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016,...

Etichete:  , ,

GfK: Românii cheltuie mai mult, cumpărând alimente mai scumpe

Autor: meatmilk  /   marți, 18 aprilie 2017

(Comunicat) Conform GfK, anul 2016 a fost încă un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atât din perspectiva retailerilor, cât și a producătorilor. A fost al doilea an consecutiv când românii au avut...

Etichete:  , ,

INSSE: În 2017, față de 2016, comerțul cu amănuntul a crescut cu 4,8 %

Autor: meatmilk  /   joi, 6 aprilie 2017

Potrivit ultimului raport al INSSE, în  luna  februarie  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu  amănuntul a crescut faţă de luna februarie 2016 cu 4,8%   În  luna  februarie  2017, ...

INSSE: În ianuarie, comerțul cu ridicata a crescut cu 4,2 %

Autor: meatmilk  /   joi, 16 martie 2017

Potrivit INSSE, în luna ianuarie 2017, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata a crescut faţă de luna ianuarie 2016 cu 4,2%.   În luna ianuarie 2017, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu...