Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Statistici

În iulie, Profi a deschis cele mai multe magazine

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 august 2016

Retailerii internaționali s-au focusat pe extinderea reţelelor in luna iulie, fiind inaugurate în total 14 unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată și luna aceasta...

Etichete: 

Măcelăriile și rotiseriile hipermarket-urilor au avut vânzări de 500 mil. euro

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 20 iulie 2016

Vânzările realizate de hipermarketuri din segmen­te­le de rotiserie, brutărie proprie, măcelărie şi din vitrinele asis­tate au depăşit anul trecut 2 mld. lei (cca 500 mi. euro), având o con­tri­buţie de...

GfK: În România, alimentele private label acoperă 20 % din piață

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 14 iulie 2016

Produsele private label contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor anunţate de companie.   Oficialii grupului...

INSSE: Comerţul cu amănuntul a crescut cu 15,8%

Autor: Meat MIlk  /   joi, 7 iulie 2016

Potrivit ultimului raport INSSE, in luna mai 2016, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) faţă de luna precedentă a scăzut atât ca serie...

Top Social Brands 2016-Biz Magazin

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 24 iunie 2016

Revista Biz a publicat Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald's ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016,...

Etichete:  , ,

În 2015, Auchan a contabilizat un profit de 50 de milioane de lei

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 31 mai 2016

Grupul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu 33 de hipermarketuri, a obţinut anul trecut un profit de 50 de milioane de lei, o valoare record pentru companie în contextul în care de la intrarea pe piaţa...

Etichete:  , ,

INSSE: Consumul de alimente a crescut cu 31,8 %

Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 6 aprilie 2016

Potrivit ultimului raport al INSSE, cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în luna februarie cu 21,8% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, aceasta...

Etichete:  , ,

De Paști, mieii vor fi mai ieftini cu 25 % față de anul trecut

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 25 martie 2016

Crescătorii de ovine prezenţi miercuri la mitingul fermierilor din Capitală spun că în acest an mieii de Paşte vor fi mai ieftini cu 15-20% decât în 2015.   „Paştele ortodox vine prea spre vară,...

Etichete:  , ,

Conservele cu carne private label dețin 35 % din piață

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 15 martie 2016

Pe segmentul conservelor, private label deține o pondere importantă pe piața românească. Potrivit datelor RetailZoom, ponderea mărcilor private în segmentele mâncare gata preparată și carne la conservă...

Etichete:  , ,

În 2015, piața conservelor de carne și pateu a scăzut cu 9,4 %

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 3 martie 2016

Evaluată de principalii jucători la 85-100 de milioane de euro, piața de conserve de carne și pateu a cunoscut o scădere a vânzărilor anul trecut. Potrivit datelor firmei de cercetare RetailZoom, care...

Românii dau între 48 și 71 de lei într-un hipermarket

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 23 februarie 2016

Coşul de cumpărături obişnuit al unui român în magazinele din comerţul modern costă între 48 de lei şi 71 de lei în funcţie de reţea şi de formatul de comerţ. Astfel, diferenţele între doi retaileri...

Etichete:  , , ,

Marele retail, va fi forțat să intre în Monitorul Prețurilor

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 26 ianuarie 2016

Consiliul Concurenței vrea să creeze o bază legală prin care să poată obliga marile rețele de magazine să intre în proiectul Monitorul Prețurilor și implicit să furnizeze prețurile pentru produsele...

Euromonitor: 5,5 % dintre magazine controlează 50 % din comerțul alimentar

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 22 ianuarie 2016

Circa 3.700 de magazine, respectiv 5,5% din totalul unităţilor din comerţul lo­cal cu dominantă alimentară, contro­lea­ză mai bine de ju­mă­tate din vân­zările de pro­fil, arată compa­nia de...

Etichete:  , ,

85 % dintre cumpărătorii de produse bio sunt femei

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 4 noiembrie 2015

85% dintre cumparatorii de bio sunt femei, iar jumatate dintre acestea au cel putin un copil. De altfel, foarte multi clienti incep sa consume produse bio odata cu aparitia primului copil, arata studiul realizat de...

În T3, Mega Image și-a crescut afacerile cu 10 %

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 30 octombrie 2015

(Comunicat) Vânzările Mega Image în România au crescut cu peste 10% în trimestrul al treilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a reducerii TVA la alimente la 1 iunie, evoluţie care a...

AMRCR: Kaufland conduce Top-ul cotelor de piață în retail

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 octombrie 2015

Trei jucători dețin o cotă de piață de peste 50% din vânzările din retailul modern, potrivit informațiilor Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).   Astfel, pe prima poziție în...

Etichete:  , , , ,