Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Statistici

Românii dau între 48 și 71 de lei într-un hipermarket

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 23 februarie 2016

Coşul de cumpărături obişnuit al unui român în magazinele din comerţul modern costă între 48 de lei şi 71 de lei în funcţie de reţea şi de formatul de comerţ. Astfel, diferenţele între doi retaileri...

Etichete:  , , ,

Marele retail, va fi forțat să intre în Monitorul Prețurilor

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 26 ianuarie 2016

Consiliul Concurenței vrea să creeze o bază legală prin care să poată obliga marile rețele de magazine să intre în proiectul Monitorul Prețurilor și implicit să furnizeze prețurile pentru produsele...

Euromonitor: 5,5 % dintre magazine controlează 50 % din comerțul alimentar

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 22 ianuarie 2016

Circa 3.700 de magazine, respectiv 5,5% din totalul unităţilor din comerţul lo­cal cu dominantă alimentară, contro­lea­ză mai bine de ju­mă­tate din vân­zările de pro­fil, arată compa­nia de...

Etichete:  , ,

85 % dintre cumpărătorii de produse bio sunt femei

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 4 noiembrie 2015

85% dintre cumparatorii de bio sunt femei, iar jumatate dintre acestea au cel putin un copil. De altfel, foarte multi clienti incep sa consume produse bio odata cu aparitia primului copil, arata studiul realizat de...

În T3, Mega Image și-a crescut afacerile cu 10 %

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 30 octombrie 2015

(Comunicat) Vânzările Mega Image în România au crescut cu peste 10% în trimestrul al treilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a reducerii TVA la alimente la 1 iunie, evoluţie care a...

AMRCR: Kaufland conduce Top-ul cotelor de piață în retail

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 octombrie 2015

Trei jucători dețin o cotă de piață de peste 50% din vânzările din retailul modern, potrivit informațiilor Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).   Astfel, pe prima poziție în...

Etichete:  , , , ,

AMRCR: 83,6 % dintre români cumpără din hipermarket

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 octombrie 2015

Supermarketurile, hypermarketurile și discounterii sunt locurile preferate pentru cumpărături în cazul a 83,6% dintre români. Un procent mai mic, de 65,2% dintre români, se aprovizionează și de la magazinele de...

Etichete:  , , ,

Volumul afacerilor Carrefour, mai mari cu 15 %

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 8 octombrie 2015

Carrefour România, cea mai mare companie deţinută de gigantul francez pe piaţa locală, a terminat primul semestru cu afaceri de 2,3 mld. lei, cu 15% mai mari decât în perioada similară din 2014, avans ce...

După reducerea TVA, prețurile au scăzut în marele retail

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 5 octombrie 2015

La patru luni după reducerea TVA, autorităţile se pregătesc să facă bilanţul. Calculele arată că, în medie, preţurile au scăzut cu 12%. Dar atât marile reţele, cât şi micii comercianţi majoraseră...

Etichete:  , ,

Călărași, ultimul pe harta comerțului modern din România

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 30 septembrie 2015

Călărași este județul cu cele mai puține magazine moderne din România. De altfel, în țară există 12 judeţe unde re­ţe­le­le străine de comerţ modern au des­chis mai puţin de 15 magazine şi unde...

Eurostat: 90 % din venituri merg pe mâncare și băutură

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 septembrie 2015

Potrivit Eurostat, o gospodărie din România cheltuie lunar pe produse de larg consum circa 515 lei, iar din totalul sumei aproape 90% merg către alimente şi băuturi alcoolice şi...

Deloitte: Clasamentul din retail s-a modificat

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 16 septembrie 2015

Rețeaua de magazine Kaufland România a urcat trei poziții în topul celor mai importante rețele de magazine din Europa Centrală și de Est, realizat de firma de audit și consultanță Deloitte, clasându-se pe...

INSSE: Consumul a crescut cu 5,5 % (Raport extins)

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 4 septembrie 2015

În ultimul său raport, INSSE informează că, în luna iulie 2015, volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule şi motociclete) a crescut față de luna...

Etichete:  , ,

GfK: Private label a acaparat 15 % din piața românească a alimentelor

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 29 iulie 2015

Potrivit GfK, mărcile private au ajuns în primăvara acestui an la o cotă de piaţă de 15% după un adevărat „raliu“ în perioada 2008-2015, când ponderea acestor produse „no-name“ dezvoltate de retaileri...

Planet Retail: România, locul 1 din Europa la cumpărături din hipermarket

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 22 iulie 2015

Potrivit unei cercetări de piață, România se plasează pe locul 1 din Europa la cumpărăturile din hipermarketuri. Conform concluziilor companiei Planet Retail, românii lasă anual la casele hipermarketurilor o...

Eurostat: În aprilie, comerțul românesc cu amănuntul a crescut cu 8,1 %

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 10 iulie 2015

Volumul comerțului cu amănuntul în România a cunoscut o creștere de 4,1 % în 2014, dar, în luna aprilie, s-a înregistrat o creștere de 8,1% conform estimărilor Eurostat, biroul de statistică al Uniunii...