Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Strategii

Lidl produce mezeluri private label ”Rețeta curată”

Autor: meatmilk  /   joi, 28 martie 2019

(Comunicat) Lidl continuă să investească în calitatea produselor marcă proprie într-un mod responsabil și îmbunătățește rețetele mezelurilor, eliminând din lista de ingrediente 6 aditivi: soia, amidon,...

Carrefour a lansat Programul de conversie a fermierilor români la Agricultura BIO

Autor: meatmilk  /   vineri, 15 martie 2019

Începând din luna martie, Carrefour România inițiază cel mai amplu program integrat de susținere a fermierilor români care vor să treacă la un model de business de tip agricultură...

Etichete:  ,

Începe a XI-a ediție a concursului Selgros „Arena Bucătarilor”

Autor: meatmilk  /   vineri, 15 martie 2019

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a unsprezecea ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria...

Carrefour România testează sistemul biometric de plată

Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 13 martie 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.   Sistemul de plăți a fost instalat...

Etichete: 

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate

Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte...

Rețeaua Penny Market a încheiat anul 2018 cu 236 de magazine

Autor: meatmilk  /   luni, 7 ianuarie 2019

(Comunicat) Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat și în luna decembrie cu deschiderea a opt magazine Penny Market în șapte județe din România și în capitală. Rețeaua a ajuns astfel la 236...

Etichete:  ,

Lidl va inaugura un nou magazin în Brașov

Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 decembrie 2018

(Comunicat) Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin nou în Brașov, pe data de 20 decembrie. Noua unitate este situată pe StradaSpicului, Nr. 5. Odată cu inaugurarea magazinului, se...

Etichete: 

ESM: Carrefour România deschide un nou hipermarket în Satu Mare

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 12 decembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, Carrefour România a anunțat deschiderea unui nou hipermarket în Satu Mare. Magazinul de 7.500 de metri pătrați este cel de-al 34-lea hypermarket Carrefour care se deschide...

Etichete: 

Guvernul a aprobat înființarea Casei Române de Comerț Agroalimentar “UNIREA”

Autor: meatmilk  /   miercuri, 5 decembrie 2018

(Comunicat) Guvernul a aprobat înființarea Casei Române de Comerț Agroalimentar “UNIREA”, în contextul aniversării centenare a Marii Uniri a României.   Casa Română de Comerț Agroalimentar...

Etichete:  , ,

Zestre culinară dichisită de Profi

Autor: meatmilk  /   luni, 3 decembrie 2018

(Comunicat) Vin sărbătorile și un nou motiv de bucurie își croiește drum către casele oamenilor: cartea Zestre culinară dichisită de PROFI - rețete culinare din satele românești, culese și povestite de...

Etichete:  ,

Normele de comerț pe piața unică a UE trebuie să fie nediscriminatorii

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

În urma publicării comunicatului Comisiei Europene privind ”Piața unică într-o lume în schimbare” și a ”Analizei anuale a creșterii comerțului pe piața unică”, EuroCommerce, prin directorul general...

Etichete:  , ,

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca

Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai...

Etichete:  , ,

Întelegerea consumatorului digital

Autor: meatmilk  /   joi, 1 noiembrie 2018

(Comunicat) La București, a avut loc a sasea editie BEST OF ESOMAR ROMANIA, singurul eveniment local dedicat integral cercetarii de piata, desfasurat sub umbrela “Understanding Digital...

Etichete:  , ,

Carrefour România a lansat programul ”Act for Food”

Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul Carrefour a lansat și în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine", susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția...

Etichete:  ,

Carrefour a interzis 100 de aditivi din alimentele private label

Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

Potrivit unei informări publicată pe site-ul companiei, Carrefour a interzis nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie, inclusiv a celor din România. Sau cum să reconciliem...

Golin & iSense Solutions: Cum influențează ”milenienii” piața din România?

Autor: meatmilk  /   joi, 11 octombrie 2018

(Comunicat) Millenienii sunt mai independenți în ceea ce privește deciziile de cumpărare, dar își depășesc bugetele lunare. Baby Boomers și reprezentanții Generației Z economisesc cel mai mult, în timp ce...

Etichete:  , ,