Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Strategii

Carrefour vrea să preia magazinele Billa

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 22 mai 2015

Carrefour intenționează să preia rețeaua magazinelor Billa. Potrivit ultimelor informații din piață, francezii de la Carrefour tatonează preluarea operaţiunilor locale ale Billa, o reţea de 85 de...

Negocieri Ahold-Delhaize, în vederea fuziunii

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 11 mai 2015

Grupul de retail olandez Ahold și competitorii belgieni de la Delhaize poartă discuții la cel mai înalt nivel cu privire la o eventuală fuziune, anunță Reuters. Informația, care a făcut deja înconjurul presei...

Ponta: ”Știm lista magazinelor care au mărit prețurile”

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 27 aprilie 2015

Prezent la o întâlnire politică, premierul Victor Ponta a declarat ieri, răspunzând unei întrebări adresată de un jurnalist de televiziune, referitoare la majorările de prețuri la alimente la care au procedat...

Mega Image, reclamată la C.C. pentru poziție dominantă

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 27 februarie 2015

În urma unei inițiative comune a celor mai importante rețete de retail din România, la care se adaugă și compania Cris-Tim, Mega Image a fost reclamată la Consiliul Concurenței pentru poziție...

Proiectele anului 2015 în domeniul din industria cărnii

Autor: Aura Alexa Ioan  /   joi, 29 ianuarie 2015

Anul 2014 şi începutul anului 2015 stau sub auspiciile a două probleme fundamentale pentru industria cărnii authtone: reducerea TVA şi promovarea produselor româneşti la export. Ţinând cont că industria...

Elemente de strategie: Achiziții, inovație și management pe termen lung

Autor: Meat MIlk  /   marți, 2 decembrie 2014

Elemente de strategie: Achiziții, inovație și management pe termen lung; acestea ar fi elementele de bază ale succesului de piață, după cum reiese dintr-un interviu cu Jean-François van Boxmeer, președintele...

O problemă de etică în afacerile cu carne de pui

Autor: Meat MIlk  /   joi, 27 noiembrie 2014

În ultima perioadă, pe piața internațională s-a observat o problemă de etică în afacerile cu carne de pui. Pentru comercianții cu amănuntul de produse alimentare din multe piețe, vânzarea cărnii de pasăre...

Principii de marketing în alegerea unei mărci

Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 18 iunie 2014

(Autor: Ilie Stoian)  Deși sunt multe situații în care unele companii, mai ales cele mici, procedează la libera inspirație în alegerea mărcii unui produs, acest pas deosebit de important în promovarea și...

Ce ar însemna reducerea TVA pentru sectorul românesc al cărnii?

Autor: Ilie Stoian  /   luni, 7 octombrie 2013

Acum, după reducerea TVA-ului la pâine dar, mai ales cu anunțul ministrului agriculturii, Daniel Constantin că, dacă totul va fi bine la analiza din martie, se va proceda la reducerea acestei taxe și la carne și...

Strategii de supravieţuire pe timp de criză

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 26 iulie 2013

Autor: Alexandru Peligrad Industria cărnii reprezintă unul din sectoarele fragmentate ale industriei alimentare, primele cinci firme producătoare din domeniu deţinând cumulat o cotă de piaţă ce nu...