Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Tehnici de promovare

METRO și Techstars au inaugurat programul METRO Accelerator Retail

Autor: meatmilk  /   joi, 16 februarie 2017

Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri 10 startup-uri câștigătoare alese din toată lumea; România participă în premieră Program de training, consultanță...

Etichete:  , ,

Andreea Mihai: Mesajele Carrefour din on-line ajung la 7 milioane de consumatori

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 25 ianuarie 2017

Numărul angajaţilor care se ocupă de social media şi de digital marketing este în creştere în cadrul reţelei de magazine Carrefour, a spus Andreea Mihai, director marketing şi comunicare Carrefour România, al...

La final de 2016, Meda a spart tiparele publicității

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 9 ianuarie 2017

Finalul anului 2016 a adus in prim plan compania Meda, care, cel putin pe social media, a spart tiparele publicitatii intr-un mod cu totul si cu totul fericit, semn ca mintile nu sunt anchilozate peste...

Etichete:  , ,

Alimentele conduc Top-ul publicității TV

Autor: meatmilk  /   luni, 5 decembrie 2016

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la...

Etichete:  , ,

Top-ul celor mai bune agenții de PR din România

Autor: Meat MIlk  /   joi, 27 octombrie 2016

(Comunicat) În ziua de 26 Octombrie, în cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a făcut publice rezultatele topului celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2016, un studiu realizat de BIZ şi Unlock Market...

Etichete:  , ,

METRO Cash & Carry sărbătoreşte Ziua Micilor Afaceri

Autor: Meat MIlk  /   marți, 4 octombrie 2016

(Comunicat) Fie că este vorba despre o cafenea, o pensiune de familie, un magazin non-stop sau o grădiniță – milioane de oameni vizitează micile afaceri private unde se simt mai mult decât bineveniţi în...

Propaganda a realizat ultimul spot TV pentru Meda

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 5 iulie 2016

Un midnight snack pe baza de sunca te face rege printre zeite, asa ne spune ultimul spot de la Meda, realizat de Propaganda, după cum anunță Iqads. Adevarul e ca se mai intampla unora ca stomacul sa le cante chiar...

Etichete:  , ,

De 1 iunie, magazinele Profi s-au transformat în „Livezi cu desene”

Autor: Meat MIlk  /   joi, 2 iunie 2016

Azi, toate cele 401 de magazine Profi din țară s-au transformat în astfel de livezi. Copiii care au adus câte un desen, au primit câte o pungă de felul celor pe care le vedeți în imagini, care conținea cel...

Etichete:  , , ,

Carrefour a acordat premiile Concursului de desene pentru copii

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 22 aprilie 2016

București, 21 aprilie 2016: Carrefour România întâmpină Sărbătorile de Paști cu cea de-a 29-a ediție a concursului de desene pentru copii, desfășurată în acest an, în perioada 22 martie – 18 aprilie...

Etichete:  , ,

Legea lui 51 %, deși are intenții bune, e, deocamdată, aberantă

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 20 aprilie 2016

La fel ca în situația etichetării originii laptelui-materie primă din produsele lactate, și Legea lui ”51 %” poate crea foarte multe probleme, dacă va fi adoptată în forma în care a plecat spre Camera...

A fost demarată campania Profi iubește viața

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 17 martie 2016

Magazinele Profi au demarat în această lună parteneriate cu Fundația Cardioprevent și Forumul Național de Prevenție. Este pentru prima oară când un retailer din România se angajează într-un program de...

Studiu: În Europa, publicitatea online a avut valoarea de 30 md euro în 2014

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 27 noiembrie 2015

Publicitatea online a generat venituri de 30.7 miliarde de euro pentru publisherii europeni în 2014, aproape o treime din veniturile totale din publicitate, potrivit unui studiu realizat de IHS cu sponsorizarea IAB...

Studiu: Brandurile și publicitatea sunt năpădite de ”tradiții”

Autor: Maria Demetriad  /   marți, 24 noiembrie 2015

Antropologul Florin Dumitrescu a lansat, la Gaudeamus, volumul „Tradiții la superofertă”, carte care are la baza lucrarea lui de doctorat si la care a lucrat patru ani. De ce au tradițio-brandurile așa un...

Palmares de excepție al agențiilor românești, la Golden Drum 2015

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 octombrie 2015

Golden Drum 2015 a insemnat 2 Grand Prix-uri, 8 premii Golden Drum si 10 premii Silver Drum pentru Romania. Agentia anuluia fost desemnata McCann / MRM Romania, iar Agentia independenta a anului, GMP Advertising, anunta...

Soluțiile GfK de testare a eficacității reclamelor online

Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 octombrie 2015

GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații - permițând astfel o evaluare și...

Marilena Barliga: La noi, și receptorii, și publicitarii sunt de nivel mediu

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 27 august 2015

Intr-un interviu acordat publicatiei Iqads, Marilena Barliga (Senior Marketing Manager, Provident Financial Romania), crede ca este inca vizibila diferenta dintre campaniile multor branduri locale si campaniile...