Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tehnici de promovare

Semifinalele „Arenei Bucătarilor” 2018, în acest weekend, la București

Autor: meatmilk  /   vineri, 18 mai 2018

(Comunicat) Bucureștiul redevine pe 19 și 20 mai capitala gastronomiei românești, odată cu desfășuarea semifinalelor celebrei competiții gastronomice Arena Bucătarilor, ajunsă la a zecea ediție și...

Profi este din nou partener al cursei Timotion

Autor: meatmilk  /   luni, 23 aprilie 2018

(Comunicat) Profi va fi prezent duminica, 22 aprilie, in Piata Libertatii din Timisoara, sustinand alergatorii amatori sau profesionisti, familiile, prietenii, voluntarii si colegii care participa la Timotion, una din...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate pe luna martie

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna martie...

Etichete:  , , ,

Top-ul lunii martie al vizibilității în online al mărcilor de carne

Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna martie...

Etichete:  , , , ,

Arena Bucătarilor-Selgros începe în martie

Autor: meatmilk  /   joi, 15 martie 2018

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria...

Negro investește masiv în publicitate

Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții...

41 de maternități echipate de PROFI, Crucea Roșie Română și P&G

Autor: meatmilk  /   joi, 11 ianuarie 2018

(Comunicat) PROFI, Procter & Gamble și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi...

Profi a donat 1.500.000 de lei unor ONG-uri dedicate copiilor

Autor: meatmilk  /   vineri, 15 decembrie 2017

(Comunicat) Peste 1.200.000 de voturi înregistrate în cadrul campaniei sociale „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil” au determinat felul în care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  donați  de PROFI ...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de carne în luna noiembrie

Autor: Mircea Demeter  /   joi, 7 decembrie 2017

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna noiembrie....

Etichete:  , ,

MADR lansează Programul de creștere a consumului de carne de oaie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 octombrie 2017

(Comunicat) MADR lansează la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza...

Etichete:  , , ,

Raport Tetra Pak: ”The Super Leaders Consummers”, ca agenți de influență

Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 11 octombrie 2017

Tetra Pak a dat publicității un nou raport, Indicele Tetra Pak 2017, care analizează modul în care brandurile trebuie să își concentreze angajamentul online asupra consumatorilor. Compania a identificat un grup...

Peste 1000 de copii au vizitat fabrica Danone

Autor: meatmilk  /   vineri, 21 iulie 2017

(Comunicat) În anul școlar 2016-2017 peste 1000 de copii au vizitat fabrica de iaurt Danone din București, au descoperit cum se produce iaurtulși au învățat despre importanța unei alimentații echilibrate. Toți...

Etichete:  ,

Profi deschide noi magazine și premiază câștigătorii unei tombole

Autor: meatmilk  /   vineri, 14 iulie 2017

(Comunicat) Doi noi castigatori ai tomblolei „Emoția golului marcat, satisfacția premiului câștigat” au intrat in posesia scuterelor lor, in timp ce locuitorii din Murfatlar si Snagov incep de astazi sa...

Etichete:  , , ,

S-au acordat Trofeele Effie 2017 pentru publicitate

Autor: meatmilk  /   vineri, 16 iunie 2017

Desigur, într-un cadru mai mult decât festiv, s-au acordat Trofeele Effie 2017, pentru publicitate. În aceea ce ne privește, putem remarca faptul că, dacă printre campaniile premiate s-a aflat una singură a...

Etichete:  ,

Kaufland: O nouă ediție a„Târgului de bunătăți românești”, în București

Autor: meatmilk  /   joi, 18 mai 2017

Începând de vineri, 19 mai, și până duminică, 21 mai, va avea loc o nouă ediție a „Târgului de bunătăți românești” în București. Târgul se va desfășura în parcarea magazinului Kaufland de pe...

Etichete:  ,