Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tehnici de promovare

Palmares de excepție al agențiilor românești, la Golden Drum 2015

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 octombrie 2015

Golden Drum 2015 a insemnat 2 Grand Prix-uri, 8 premii Golden Drum si 10 premii Silver Drum pentru Romania. Agentia anuluia fost desemnata McCann / MRM Romania, iar Agentia independenta a anului, GMP Advertising, anunta...

Soluțiile GfK de testare a eficacității reclamelor online

Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 octombrie 2015

GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații - permițând astfel o evaluare și...

Marilena Barliga: La noi, și receptorii, și publicitarii sunt de nivel mediu

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 27 august 2015

Intr-un interviu acordat publicatiei Iqads, Marilena Barliga (Senior Marketing Manager, Provident Financial Romania), crede ca este inca vizibila diferenta dintre campaniile multor branduri locale si campaniile...

Carrefour a introdus dispozitivele iBeacon

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 30 iulie 2015

Carrefour România a introdus, în toate cele 28 de hypermarketuri ale sale, dispozitive iBeacon care emit semnale către utilizatorii de smartphone-uri prezenţi în magazin, prin care li se propun acestora diverse...

Etichete:  , ,

Jazz semnează noua campanie pentru pate Ardealul

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 23 iulie 2015

Jazz semneaza noua campanie pentru pate Ardealul. Umor, mancare cu Fainosag, ardeleni si stereotipuri din publicitate, “tratate” cu gust. Cam acestea ar fi ingredientele.   "Pate-ul este o mancare la...

Etichete:  , ,

Cum să devii Maestru în marketingul digital

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 30 ianuarie 2015

Era campaniei de marketing tradițional este la final. În noua eră, companiile trebuie să stăpânească marketingul digital pentru a reuși să-și atragă clienții. Puține funcții ale companiei au fost atât de...

Lansarea unui slogan publicitar pentru produsele din carne

Autor: Meat MIlk  /   sâmbătă, 11 octombrie 2014

Sloganul dedicat unui produs sau unui grup de produse din carne, unei companii producătoare, contribuie uneori decisiv la constituirea brandului. Motto-urile nu se schimbă des şi sunt constituite în relaţie...

Cinci căi de îmbunătățire a lanțului de distribuție

Autor: Meat MIlk  /   sâmbătă, 8 februarie 2014

Autor: Horia Stoian O bună parte a profitabilității unei afaceri depinde, în proporție determinantă, de modul în care funcționează canalul de distribuție, de modul în care acesta este utilizat, precum și...

Metode neconvenţionale de promovare a cărnii

Autor: Horia Stoian  /   luni, 7 octombrie 2013

Autor: HORIA STOIAN  Metodele neconvenţionale de promovare denotă creativitate, spirit de inovaţie şi pun în valoare capacitatea departamentului de marketing din cadrul unei firme de a oferi publicului ţintă...

Tehnici de manipulare si schimbarea comportamentului de consum

Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Un superb model feminin, imbracat intr-o frumoasa si extrem de scumpa haina de blana, coboara dintr-o limuzina care s-a oprit in dreptul unui cersetor murdar si imbracat in niste haine foarte ponosite. Frumoasa...

Etichete: