Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tendinte de piata

Deloitte: De sărbători, europenii vor cheltui mai mult, decât anul trecut

Autor: meatmilk  /   luni, 16 decembrie 2019

Fiecare european vacheltui înmedie 461 de euro în perioada sărbătorilor de iarnă, cu 3,4% mai mult față de 2018, ceea ce face capiațatotală estimată a cheltuielilor din această perioadă în Europa să...

Etichete:  , ,

Golin & iSense Solutions: Cât contează responsabilitatea socială a companiilor?

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 decembrie 2019

Cât de cunoscut este termenul de CSR (responsabilitate socială corporativă) în rândul consumatorilor români?Prețuiesc aceștia mai mult companiile social responsabile sau nu țin cont de acest aspect atunci când...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna noiembrie 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna noiembrie...

Etichete:  ,

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna noiembrie 2019

Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna noiembrie...

Etichete:  ,

BistroMar: Consumul de pește pe piața HoReCa din București a crescut cu 10%

Autor: meatmilk  /   luni, 9 decembrie 2019

Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018, potrivit reprezentanților BistroMar.   Pe fondul...

Etichete:  , ,

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna octombrie 2019

Autor: meatmilk  /   luni, 11 noiembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete: 

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna octombrie 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 8 noiembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete:  , ,

Cum arată Top-ul încasărilor din marele retail?

Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 noiembrie 2019

Apetitul pentru consum al romanilor este tot mai mare de la an la an, iar acest lucru il confirma incasarile celor mai mari supermarketuri din Romania. Potrivit unui studiu risco.ro, pe primele locuri la vanzari pe anul...

Etichete: 

Consumatorii prefera brandurile care abordeaza subiecte delicate

Autor: meatmilk  /   miercuri, 30 octombrie 2019

Consumatorii prefera brandurile curajoase care abordeaza subiecte delicate din societate, iar o mare parte dintre acestia sunt dispusi sa cumpere produsele care ii surprind, a declarat Denisa Apreutesei, manager al...

Puterea de cumpărare a românilor, cu 60 % mai mică decât a restului europenilor

Autor: meatmilk  /   luni, 28 octombrie 2019

Europenii au o sumă medie de 14.739 euro de persoană disponibilă pentru cheltuieli și economii în 2019. În România, puterea de cumpărare medie pe cap de locuitor este de 5.881 euro. Acestea sunt câteva dintre...

Etichete:  ,

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna septembrie 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 18 octombrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna septembrie...

Etichete: 

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna septembrie 2019

Autor: meatmilk  /   joi, 17 octombrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna septembrie...

Etichete: 

EuroCommerce s-a alăturat ”Circular Plastics Alliance”

Autor: Nora Marin  /   joi, 3 octombrie 2019

Conform unui anunț oficial al EuroCommerce, federația europeană a marilor retaileri, comercianții au jucat un rol activ în creșterea durabilității produselor pe care le vând.   Aceștia lucrează...

Etichete: 

Unde va plasa Inteligența Artificială comerțul modern?

Autor: Nora Marin  /   joi, 26 septembrie 2019

Inteligența artificială (AI) a devenit, fără îndoială, una dintre cele mai mari afaceri din 2019, iar utilizarea sa în comerțul cu amănuntul este prevăzută să crească, nu doar pentru marii comercianți cu...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna august 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 septembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna august...

Etichete: 

Mintel: Consumul, între hrana reală și ”hrana digitală”

Autor: Nora Marin  /   joi, 12 septembrie 2019

Într-un moment în care „ceea ce este la modă” pare să se schimbe zi de zi, cunoașterea motivațiilor care determină schimbările în comportamentul consumatorilor este crucială. Privind spre ce s-a...