Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tendinte de piata

Eurocommerce: Discuția despre calitatea duală a subminat încrederea consumatorilor europeni

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Vorbind despre lansarea noului Acord pentru Protecția Consumatorilor, de către Comisia Europeană, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a comentat o serie de aspecte ale pachetului...

GfK: Optimismul românilor scade. Cum va evolua consumul?

Autor: meatmilk  /   joi, 19 aprilie 2018

(Comunicat) În primul trimestru al anului 2018, climatul de consum din Europa a rămas la un nivel relativ stabil. În luna martie, totuși, climatul de consum analizat de GfK în cele 28 de state membre a înregistrat...

Raport USDA: Sursele de import cu alimente ale României

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 aprilie 2018

Așa cum am făcut în alte rânduri, și de această dată vă prezentăm extrase din rapoartele unor guverne străine care analizează industria alimentară din România, convinși fiind că imaginea pe care o...

Consiliul Concurenței investighează piața ouălor

Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 martie 2018

(Comunicat) Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație pe piaţa producţiei şi comercializării ouălor de consum din România. Autoritatea de concurență suspectează limitarea livrărilor de ouă de consum...

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

Autor: meatmilk  /   joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de lactate, în februarie

Autor: meatmilk  /   joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera...

Penny deține 222 de magazine

Autor: meatmilk  /   vineri, 2 martie 2018

Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat cu deschiderea magazinului PENNY Market din Târgu Jiu. Rețeaua ajunge astfel la 222 magazine operaționale în România.   Magazinul PENNY Market...

Etichete:  , , ,

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!

Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a...

EuroCommerce: Fiți gata pentru aplicarea Regulamentului UE privind protecția datelor

Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 februarie 2018

(Comunicat) Cu 100 de zile înainte de intrarea în vigoare a Regulamentului UE privind protecția generală a datelor (GDPR), pe 25 mai, EuroCommerce reamintește tuturor comercianților cu amănuntul și...

Pierre Moscovici: România are o creștere economică nesănătoasă, bazată pe consum

Autor: meatmilk  /   miercuri, 7 februarie 2018

(Comunicat) Referindu-se la piața europeană și, direct, la realitățile economice românești, Comisarul European Pierre Moscovici a declarat:   ”Creșterea economică s-a accelerat în România, în...

Kaufland se extinde în Transilvania

Autor: meatmilk  /   joi, 25 ianuarie 2018

(Comunicat) Kaufland a inaugurat miercuri, 24 ianuarie, cel de-al doilea magazin din Satu Mare, acesta fiind cel de-al 117-lea hipermarket al rețelei din România. Hypermarketul este amplasat pe Str. Corvinilor,...

Etichete:  , ,

Vizibilitatea mărcilor de carne în decembrie 2017, în on-line

Autor: meatmilk  /   vineri, 12 ianuarie 2018

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru...

Etichete:  , , ,

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate în decembrie 2017

Autor: meatmilk  /   vineri, 12 ianuarie 2018

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru...

Etichete:  , ,

FoodDrinkEurope: Piața unică trebuie apărată

Autor: Mircea Demeter  /   joi, 11 ianuarie 2018

Industria alimentară este cel mai mare sector al industriei prelucrătoare din Europa, cu 289.000 de companii, generând venituri anuale mai mari de 1 milion de euro și angajarea a 4,2 milioane de...

Comportamentul de consum și bugetul alocat Sărbătorilor de Iarnă

Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”,realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și...

GfK: După T3, piața alimentelor ambalate a crescut cu 6,3 %

Autor: meatmilk  /   joi, 14 decembrie 2017

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o...

Etichete:  , ,