Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tendinte de piata

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor din carne

Autor: meatmilk  /   miercuri, 8 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al produselor din carne este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , , ,

Tendințe: Impactul dietei asupra pieței lactatelor îmbogățite proteic

Autor: Nora Marin  /   luni, 6 noiembrie 2017

Sectorul produselor lactate este supus unor schimbări revoluționare datorită dietelor consumatorilor în continuă evoluție. Deoarece industria răspunde tendințelor, precum și obiectivelor guvernamentale, vedem...

Percepția românilor asupra prețurilor alimentelor eco-bio

Autor: Mircea Demeter  /   joi, 2 noiembrie 2017

Piața de produse ecologice este în creștere rapidă în întreaga lume. Același lucru se poate spune despre piața românească, în special în ultimul deceniu. În acest context, trebuie luate în considerare și...

Etichete:  , ,

GfK: Pofta de consum a românilor rămâne crescută

Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 octombrie 2017

(Comunicat) Înclinația către consum a populației din cele 28 de țări ale Uniunii Europene analizate în studiu și-a continuat tendința ascendentă, încheind trimestrul III al anului la aproape 21 de puncte....

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității lactatelor în online, pe luna septembrie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de lactate în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza...

Etichete:  , ,

Profi continuă seria deschiderilor de magazine de proximitate

Autor: meatmilk  /   joi, 31 august 2017

(Comunicat) Profi inaugureaza alte sapte unitati in localitatile Dofteana, Contesti, Perisoru, Falticeni, Draganesti-Olt si Brasov. In luna august, Profi a deschis in total 16 magazine, dintre care cinci in format City,...

Studiu: Transavia anunță tendințele consumului de carne de pasăre în România

Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iulie 2017

(Comunicat) Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România și una dintre cele mai reputate afaceri de familie, lansează rezultatele unui studiu de piață național prin care și-a propus să...

INSSE: 43 % din venitul pe gospodărie se cheltuie pe mâncare și băutură

Autor: meatmilk  /   vineri, 7 iulie 2017

Conform INSSE, veniturile totale medii lunare au reprezentat în trimestrul I 2017, în termeni nominali, 3250 lei pe gospodărie şi 1233 lei pe persoană.     Cheltuielile totale ale populaţiei, au fost,...

Nielsen: Suntem ce mâncăm, de câți bani avem, și ce ne oferă piața

Autor: Mircea Demeter  /   joi, 8 iunie 2017

Urmând tendința generală, consumatorul est-european și, în special, după cum vom vedea mai jos, cel din România, este din ce în ce mai interesat de alimentele ”sănătoase”. Așa reiese dintr-o amplă...

RBC: Retailerii, dispuși să investească în tehnologia Io T

Autor: meatmilk  /   miercuri, 12 aprilie 2017

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies...

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate în luna martie 2017

Autor: meatmilk  /   marți, 11 aprilie 2017

Top-ul lunar al celor mai vizibile marci de lactate in online si pe Facebook, pentru luna martie, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibiliății companiilor de carne în luna martie

Autor: meatmilk  /   vineri, 7 aprilie 2017

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei...

Etichete:  , ,

GfK: Tendințele de consum, analizate la BEST OF ESOMAR ROMANIA 2017

Autor: meatmilk  /   vineri, 31 martie 2017

(Comunicat) La Universitatea de Studii Economice (ASE Bucuresti), a avut loc a cincea editie a conferintei BEST OF ESOMAR ROMANIA 2017, eveniment dedicat industriei de cercetare de piata locale. Tematica editiei...

Etichete:  , ,

Euromonitor: Vânzările din retailul din România vor trece de 11 md. euro

Autor: meatmilk  /   joi, 9 martie 2017

Potrivit Euromonitor, vânzările din comerţul modern din România vor depăşi în acest an pragul de 11 mld. euro după ce au crescut constant an de an odată cu noi deschideri de supermarketuri şi...

Radu Timiș: În România, lactatele costă mai mult ca în Germania

Autor: meatmilk  /   vineri, 3 martie 2017

Lactatele, brânzeturile şi ouăle costă în România puţin mai mult decât în Germania şi aproape la fel ca în Franţa, deşi salariul mediu local de nici 450 de euro net lunar este de 5-6 ori mai mic decât în...

GfK: Estimările consumului în România sunt modeste

Autor: meatmilk  /   joi, 9 februarie 2017

Potrivit GfK, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu 5,6 17,9 puncte în decembrie, fiind cea mai valoare de după ianuarie 2008. Indicatorii individuali – estimările economice și cele cu...

Etichete:  , ,