Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tendinte de piata

Euromonitor: Premium Private label pune presiune pe brand-uri

Autor: Nora Marin  /   luni, 21 ianuarie 2019

Răspunzând la definițiile de "valoare", care se schimbă, gamele de etichete private se concentrează din ce în ce mai mult pe furnizarea de produse premium accesibile. Acest lucru face mai dificil pentru...

Etichete:  , ,

În 2018, valoarea afacerilor marilor rețele de magazine din România a cumulat 15,37 md. euro

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 9 ianuarie 2019

Marile rețele de comerț din România, care operează în principal în centrele comerciale, au menținut în anul 2018 o rată medie de creștere de 12% în 2018, similară cu cea din 2017, dar dublu față de avansul...

Structura comportamentală a consumatorului român

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 9 ianuarie 2019

Periodic, firmele specializate realizează cercetări sociologice și de piață, pentru a determina diferiți parametri, în funcție de care se stabilesc campaniile de comunicare și campaniile publicitare de care...

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie

Autor: meatmilk  /   luni, 12 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete:  , ,

Top-ul vizibilității mărcilor de carne, în on-line, în luna octombrie

Autor: meatmilk  /   vineri, 9 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete:  , ,

iSense Solutions & Golin: Comportamentul consumatorilor din comunitățile mici

Autor: meatmilk  /   vineri, 26 octombrie 2018

(Comunicat) Românii din comunitățile micisunt aproape la fel de informați, folosesc aceleași canale și au așteptări similare cu cele ale consumatorilor din orașele mari. Cu toate acestea, sunt de multe ori...

EuroCommerce: Directiva privind drepturile salariaților va duce la închiderea de magazine

Autor: Nora Marin  /   joi, 25 octombrie 2018

Ca urmare a votului din cadrul Comisiei EMPL a Parlamentului European, privind Directiva referitoare la condițiile de muncă transparente și previzibile, EuroCommerce avertizează că unele dintre amendamentele...

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor, în on-line, în luna septembrie

Autor: meatmilk  /   joi, 18 octombrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna septembrie...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna septembrie

Autor: meatmilk  /   joi, 11 octombrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna septembrie...

Etichete:  , ,

Golin & iSense Solutions: Social media și decizia de cumpărare la români

Autor: meatmilk  /   miercuri, 3 octombrie 2018

(Comunicat) Golin şi iSense Solutions au realizat un nou studiu sub umbrela Bold by Lowe Group, analizând influenţa social media asupra deciziei de cumpărare. Potrivit studiului, aspectele din social media care...

EuroCommerce: Protecția extinsă a procesatorilor este ilegală

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Directorii generali ai celor mai mari 22 de comercianți cu amănuntul și angrosiști ​​din întreaga Europă au scris președintelui Consiliului Agriculturii al UE, doamna Elisabeth Köstinger, exprimându-și...

Retail-ul european se opune revizuirii politicilor de reciclare

Autor: Nora Marin  /   joi, 20 septembrie 2018

Vorbind în cadrul ședinței plenare a Parlamentului European, privind raportul de inițiativă al lui Mark Demesmaeker (ECR, BE), privind Strategia europeană pentru materiale plastice într-o economie circulară,...

Eurostat: În UE, comerțul cu amănuntul a scăzut cu 0,2 %

Autor: meatmilk  /   joi, 13 septembrie 2018

(Comunicat) Volumul comerțului cu amănuntul ajustat sezonier a scăzut cu 0,2% în zona euro (EA19), în iulie 2018, față de luna precedentă, potrivit Eurostat, oficiul statistic al Uniunii Europene.   O...

Etichete:  , ,

Euromonitor: Consumatorii români virează spre ready-meal, convenience și fast-food

Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 7 septembrie 2018

Economia românească a avut rezultate bune în 2017, ducând la o creștere a veniturilor disponibile. În același timp, orele de lucru tot mai multe, pe care consumatorii români le petrec la servici, au condus la...

Coop a lansat supermarket-ul viitorului

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 30 august 2018

”Drumuri? Unde mergem, nu avem nevoie de drumuri!” Afirmația este destul de corectă, dar, cu siguranță vom avea nevoie de mâncare. Asta o gândesc toți dar mai ales cei de la Coop, unul dintre marii retaileri...

Hard-discounterul Svetofor-Rusia va deschide 100 de magazine în România

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 29 august 2018

Hard-discounterul rus Svetofor a anunțat intenția de a se lansa în România sub marca ”Mere”, urmând a deschide 100 de magazine în următorii doi ani, informează European Supermarket...

Etichete:  , ,