Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tendinte de piata

Retail-ul european se opune revizuirii politicilor de reciclare

Autor: Nora Marin  /   joi, 20 septembrie 2018

Vorbind în cadrul ședinței plenare a Parlamentului European, privind raportul de inițiativă al lui Mark Demesmaeker (ECR, BE), privind Strategia europeană pentru materiale plastice într-o economie circulară,...

Eurostat: În UE, comerțul cu amănuntul a scăzut cu 0,2 %

Autor: meatmilk  /   joi, 13 septembrie 2018

(Comunicat) Volumul comerțului cu amănuntul ajustat sezonier a scăzut cu 0,2% în zona euro (EA19), în iulie 2018, față de luna precedentă, potrivit Eurostat, oficiul statistic al Uniunii Europene.   O...

Etichete:  , ,

Euromonitor: Consumatorii români virează spre ready-meal, convenience și fast-food

Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 7 septembrie 2018

Economia românească a avut rezultate bune în 2017, ducând la o creștere a veniturilor disponibile. În același timp, orele de lucru tot mai multe, pe care consumatorii români le petrec la servici, au condus la...

Coop a lansat supermarket-ul viitorului

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 30 august 2018

”Drumuri? Unde mergem, nu avem nevoie de drumuri!” Afirmația este destul de corectă, dar, cu siguranță vom avea nevoie de mâncare. Asta o gândesc toți dar mai ales cei de la Coop, unul dintre marii retaileri...

Hard-discounterul Svetofor-Rusia va deschide 100 de magazine în România

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 29 august 2018

Hard-discounterul rus Svetofor a anunțat intenția de a se lansa în România sub marca ”Mere”, urmând a deschide 100 de magazine în următorii doi ani, informează European Supermarket...

Etichete:  , ,

UE și Japonia au semnat Acordul de liberalizare a Parteneriatului Economic

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 25 iulie 2018

Uniunea Europeană și Japonia au semnat Acordul de Liberalizare din cadrul Parteneriatului Economic dintre cele două părți. În acest sens, Directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a...

Etichete:  , ,

EuroCommerce: Comerțul on-line din România a crescut cu 37 %

Autor: Nora Marin  /   joi, 19 iulie 2018

Comerțul online B2C a continuat să crească cu două cifre, cifra de afaceri fiind de 11%, adică, 534 miliarde de euro în 2017 și prognozată să crească cu 13%, până la 602 miliarde de euro în 2018, se afirmă...

Etichete:  , ,

EuroCommerce: În 2017, comerțul on-line din UE a cumulat 534 md. euro

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 5 iulie 2018

Comerțul online a continuat să crească, cifra de afaceri a comerțului electronic în Europa fiind în creștere cu 11%, până la 534 miliarde de euro, în 2017 și fiind prognozată să crească cu 13%, până la...

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp

Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul...

Etichete:  , ,

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt...

Etichete:  , ,

Eurocommerce: Discuția despre calitatea duală a subminat încrederea consumatorilor europeni

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Vorbind despre lansarea noului Acord pentru Protecția Consumatorilor, de către Comisia Europeană, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a comentat o serie de aspecte ale pachetului...

GfK: Optimismul românilor scade. Cum va evolua consumul?

Autor: meatmilk  /   joi, 19 aprilie 2018

(Comunicat) În primul trimestru al anului 2018, climatul de consum din Europa a rămas la un nivel relativ stabil. În luna martie, totuși, climatul de consum analizat de GfK în cele 28 de state membre a înregistrat...

Raport USDA: Sursele de import cu alimente ale României

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 aprilie 2018

Așa cum am făcut în alte rânduri, și de această dată vă prezentăm extrase din rapoartele unor guverne străine care analizează industria alimentară din România, convinși fiind că imaginea pe care o...

Consiliul Concurenței investighează piața ouălor

Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 martie 2018

(Comunicat) Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație pe piaţa producţiei şi comercializării ouălor de consum din România. Autoritatea de concurență suspectează limitarea livrărilor de ouă de consum...

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

Autor: meatmilk  /   joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de lactate, în februarie

Autor: meatmilk  /   joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera...