Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tendinte de piata

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna octombrie 2019

Autor: meatmilk  /   luni, 11 noiembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete: 

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna octombrie 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 8 noiembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie...

Etichete:  , ,

Cum arată Top-ul încasărilor din marele retail?

Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 noiembrie 2019

Apetitul pentru consum al romanilor este tot mai mare de la an la an, iar acest lucru il confirma incasarile celor mai mari supermarketuri din Romania. Potrivit unui studiu risco.ro, pe primele locuri la vanzari pe anul...

Etichete: 

Consumatorii prefera brandurile care abordeaza subiecte delicate

Autor: meatmilk  /   miercuri, 30 octombrie 2019

Consumatorii prefera brandurile curajoase care abordeaza subiecte delicate din societate, iar o mare parte dintre acestia sunt dispusi sa cumpere produsele care ii surprind, a declarat Denisa Apreutesei, manager al...

Puterea de cumpărare a românilor, cu 60 % mai mică decât a restului europenilor

Autor: meatmilk  /   luni, 28 octombrie 2019

Europenii au o sumă medie de 14.739 euro de persoană disponibilă pentru cheltuieli și economii în 2019. În România, puterea de cumpărare medie pe cap de locuitor este de 5.881 euro. Acestea sunt câteva dintre...

Etichete:  ,

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna septembrie 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 18 octombrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna septembrie...

Etichete: 

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna septembrie 2019

Autor: meatmilk  /   joi, 17 octombrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna septembrie...

Etichete: 

EuroCommerce s-a alăturat ”Circular Plastics Alliance”

Autor: Nora Marin  /   joi, 3 octombrie 2019

Conform unui anunț oficial al EuroCommerce, federația europeană a marilor retaileri, comercianții au jucat un rol activ în creșterea durabilității produselor pe care le vând.   Aceștia lucrează...

Etichete: 

Unde va plasa Inteligența Artificială comerțul modern?

Autor: Nora Marin  /   joi, 26 septembrie 2019

Inteligența artificială (AI) a devenit, fără îndoială, una dintre cele mai mari afaceri din 2019, iar utilizarea sa în comerțul cu amănuntul este prevăzută să crească, nu doar pentru marii comercianți cu...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna august 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 septembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna august...

Etichete: 

Mintel: Consumul, între hrana reală și ”hrana digitală”

Autor: Nora Marin  /   joi, 12 septembrie 2019

Într-un moment în care „ceea ce este la modă” pare să se schimbe zi de zi, cunoașterea motivațiilor care determină schimbările în comportamentul consumatorilor este crucială. Privind spre ce s-a...

Mari reţele de retail amendate de ANPC din cauza comerţului cu peşte

Autor: meatmilk  /   vineri, 6 septembrie 2019

(Comunicat) În cadrul acțiunii de control au fost sancționați următorii operatori economici, prezenți în mai multe locații din județul Constanța: Auchan Romania, Fisher Group, Telecamir.com, Miricos SRL,...

Etichete:  , ,

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe

Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 iulie 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele...

Etichete: 

Advertising Forecast 2021: Digitalul va depăși 50 % din piața mondială de publicitate

Autor: meatmilk  /   joi, 18 iulie 2019

(Comunicat) În 2021, publicitatea în mediul digital va reprezenta 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, înregistrând o creștere semnificativă față de procentul de 47% estimat în 2019,...

Etichete: 

GfK: Lumea digitală și modificarea intenției de achiziție la români

Autor: meatmilk  /   joi, 11 iulie 2019

(Comunicat) Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de...

Etichete:  ,

Comportamentul consumatorului european de carne și lactate

Autor: Nora Marin  /   joi, 4 iulie 2019

La jumătatea lunii iunie a acestui an au fost publicate rezultatele a două cercetări de piață deosebit de importante, care au vizat comportamentul consumatorilor europeni de carne, produse din carne, lapte și...

Etichete:  , ,