Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tendinte de piata

EuroCommerce s-a alăturat ”Circular Plastics Alliance”

Autor: Nora Marin  /   joi, 3 octombrie 2019

Conform unui anunț oficial al EuroCommerce, federația europeană a marilor retaileri, comercianții au jucat un rol activ în creșterea durabilității produselor pe care le vând.   Aceștia lucrează...

Etichete: 

Unde va plasa Inteligența Artificială comerțul modern?

Autor: Nora Marin  /   joi, 26 septembrie 2019

Inteligența artificială (AI) a devenit, fără îndoială, una dintre cele mai mari afaceri din 2019, iar utilizarea sa în comerțul cu amănuntul este prevăzută să crească, nu doar pentru marii comercianți cu...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna august 2019

Autor: meatmilk  /   vineri, 13 septembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna august...

Etichete: 

Mintel: Consumul, între hrana reală și ”hrana digitală”

Autor: Nora Marin  /   joi, 12 septembrie 2019

Într-un moment în care „ceea ce este la modă” pare să se schimbe zi de zi, cunoașterea motivațiilor care determină schimbările în comportamentul consumatorilor este crucială. Privind spre ce s-a...

Mari reţele de retail amendate de ANPC din cauza comerţului cu peşte

Autor: meatmilk  /   vineri, 6 septembrie 2019

(Comunicat) În cadrul acțiunii de control au fost sancționați următorii operatori economici, prezenți în mai multe locații din județul Constanța: Auchan Romania, Fisher Group, Telecamir.com, Miricos SRL,...

Etichete:  , ,

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe

Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 iulie 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele...

Etichete: 

Advertising Forecast 2021: Digitalul va depăși 50 % din piața mondială de publicitate

Autor: meatmilk  /   joi, 18 iulie 2019

(Comunicat) În 2021, publicitatea în mediul digital va reprezenta 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, înregistrând o creștere semnificativă față de procentul de 47% estimat în 2019,...

Etichete: 

GfK: Lumea digitală și modificarea intenției de achiziție la români

Autor: meatmilk  /   joi, 11 iulie 2019

(Comunicat) Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de...

Etichete:  ,

Comportamentul consumatorului european de carne și lactate

Autor: Nora Marin  /   joi, 4 iulie 2019

La jumătatea lunii iunie a acestui an au fost publicate rezultatele a două cercetări de piață deosebit de importante, care au vizat comportamentul consumatorilor europeni de carne, produse din carne, lapte și...

Etichete:  , ,

Forumul “Viitorul Pieței Interne”, la finalul Președinției României la Consiliul UE

Autor: meatmilk  /   joi, 27 iunie 2019

(Comunicat) Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Marius Pîrvu, a participat, pe data de 21 iunie 2019, la Forumul “Viitorul Pieței Interne” organizat, la Palatul...

Etichete: 

Studiu: Românii vor să mănânce bio, dar foarte puțini știu de fapt ce înseamnă

Autor: meatmilk  /   vineri, 21 iunie 2019

-Trei sferturi dintre români înțeleg prin agricultură bio sau ecologică cea care furnizează produse sănătoase, fără aditivi sau chimicale   -Dezavantajele produselor bio, conform respondenților,...

Etichete: 

Studiu: Cum iau deciziile de cumpărare noile generaţii?

Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iunie 2019

Ce stă la baza unei alegeri în cazul tinerilor Millennials şi Generaţiei Z? Noul studiu Bold by Lowe Group, realizat de Golin şi iSense Solutions, dezvăluie cum iau deciziile cele mai tinere generaţii când vine...

Etichete:  ,

Peste 200 de fermieri, în programul ”Carrefour-Creștem România BIO”

Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iunie 2019

(Comunicat) “Mi-am propus, încă de la preluarea mandatului, ca tot mai mulți români să aibă acces la produse de bună calitate, la un preț rezonabil. Aceasta este una dintre misiunile noastre! Iar Carrefour...

Lidl introduce un nou sistem de etichetare a cărnii

Autor: Nora Marin  /   marți, 4 iunie 2019

Potrivit Global Meat News, discounter-ul Lidl  introdice, e drept, pentru început, în Marea Britanie, un nou sistem de etichetare a cărnii, conceput pentru a oferi transparență asupra metodelor de producție,...

Etichete:  ,

World Retail Congress: „Pentru piață, politicile populiste sunt total greșite”

Autor: Nora Marin  /   joi, 23 mai 2019

(Comunicat) Recent, la Amsterdam a avut loc Congresul Mondial al Comerțului, care a reunit la lucrări cele mai mari rețele de retail din lume și elita mondială a comerțului.   În cuvântul său,...

Etichete: 

La Amsterdam, are loc PLMA World of Private Label 2019

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 22 mai 2019

Cu aproximativ 2.700 de companii care participă la expoziții și 15.000 de profesioniști din 120 de țări care vor participa, PLMA World of Private Label din acest an, care are loc în zilele de 21 și 22 mai, se...

Etichete: