Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tendinte de piata

Lidl introduce un nou sistem de etichetare a cărnii

Autor: Nora Marin  /   marți, 4 iunie 2019

Potrivit Global Meat News, discounter-ul Lidl  introdice, e drept, pentru început, în Marea Britanie, un nou sistem de etichetare a cărnii, conceput pentru a oferi transparență asupra metodelor de producție,...

Etichete:  ,

World Retail Congress: „Pentru piață, politicile populiste sunt total greșite”

Autor: Nora Marin  /   joi, 23 mai 2019

(Comunicat) Recent, la Amsterdam a avut loc Congresul Mondial al Comerțului, care a reunit la lucrări cele mai mari rețele de retail din lume și elita mondială a comerțului.   În cuvântul său,...

Etichete: 

La Amsterdam, are loc PLMA World of Private Label 2019

Autor: Nora Marin  /   miercuri, 22 mai 2019

Cu aproximativ 2.700 de companii care participă la expoziții și 15.000 de profesioniști din 120 de țări care vor participa, PLMA World of Private Label din acest an, care are loc în zilele de 21 și 22 mai, se...

Etichete: 

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna aprilie

Autor: meatmilk  /   vineri, 10 mai 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna aprilie...

Etichete: 

Comportamentul consumatorului român în 2019

Autor: Nora Marin  /   joi, 9 mai 2019

Schimbarea climatului economic, din vara lui 2018 și până acum, a determinat și schimbarea comportamentului consumatorului român. La aceasta au contrinuit și alți factori care conturează un alt profil, cu totul...

Etichete:  , ,

Studiu: Ce înțeleg românii printr-o alimentație sănătoasă?

Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Femeile sub 30 de ani reprezintă categoria cea mai interesată de un stil de viață sănătos   Zahărul și produsele care conțin grăsimi saturate și colesterol sunt considerate a fi alimentele...

Etichete: 

Studiu PMR: Cum va fi comerţul alimentar românesc peste trei ani?

Autor: meatmilk  /   luni, 22 aprilie 2019

Suntem ultimii din Centrul şi Estul Europei la cheltuielile pentru mâncare!   Potrivit Research Romania Team, România este ultimul dintre statele Est Europene în ceea ce priveşte sumele medii cheltuie...

Etichete: 

C.E. acționează în forță împotriva taxelor discriminatorii din retailul slovac

Autor: Nora Marin  /   vineri, 19 aprilie 2019

(Comunicat EuroCommerce) Comentând anunțul Comisiei Europene privind o investigație aprofundată a Legii cu privire la impozitul pe profit din Slovacia și o suspendare a aplicării legii, precum și acțiunea în...

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna martie

Autor: meatmilk  /   luni, 15 aprilie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna martie...

Etichete:  ,

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna martie 2019

Autor: meatmilk  /   luni, 15 aprilie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna martie...

Etichete: 

Problema calității duale a fost tranșată la nivel european

Autor: meatmilk  /   joi, 4 aprilie 2019

(Comunicat) Parlamentul European și Consiliul au ajuns la un acord provizoriu privind consolidarea normelor în materie de protecție a consumatorilor și aplicarea mai eficientă a acestora.   Principalele...

Tendințe care vor influența comportamentul românilor în 2019

Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 martie 2019

(Comunicat) Printre cele mai importante tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019 se numără responsabilitatea fața de mediu, interesul pentru gamificare și preferința pentru interactiunea cu...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna februarie

Autor: meatmilk  /   joi, 14 martie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna februarie...

Etichete:  , ,

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna februarie

Autor: meatmilk  /   miercuri, 13 martie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna februarie...

Etichete:  , , ,

Eurocommerce: Transparența și viteza sunt vitale în privința siguranței alimentare

Autor: meatmilk  /   joi, 7 martie 2019

(Comunicat) Vorbind după încheierea negocierilor privind Regulamentul transparenței și sustenabilității în cadrul procesului de evaluare a riscurilor în CE, directorul general al EuroCommerce, Christian...

IFFA 2019 – Digitalizarea comerțului cu carne

Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 6 martie 2019

(Comunicat) La târgul IFFA 2019, din Frankfurt am Main, în perioada 4-9 mai, profesioniștii din sectorul măcelăriilor și al prelucrării cărnii vor putea afla mai multe informații despre modul în care...

Etichete:  ,