Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tendinte de piata

GfK lansează programul GfK Research Lab

Autor: Meat MIlk  /   marți, 1 martie 2016

GfK, liderul pieței de cercetare și de consultanță de marketing din România, lansează la Iași primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialiști în acest domeniu – GfK Research Lab. Acesta cuprinde...

Eurostat: România, pe Locul II din UE, la scăderile de prețuri

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 26 februarie 2016

Conform ultimului Raport emis de Eurostat, România a avut în ianuarie a doua cea mai mare scădere de preţuri din UE, după Polonia, potrivit datelor publicate ieri de Eurostat, oficiul de statistică al Uniunii...

Etichete:  , ,

La FRA-ARENA 2016, România a pledat pentru piețe ieftine și predictibile

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 19 februarie 2016

Daniel Botănoiu, secretar de stat în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale a participat la deschiderea lucrărilor celei de-a şasea conferințe internaționale a industriei de agribusiness și...

Mezelurile private label dețin 15 % din piața românească

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 20 ianuarie 2016

Mezelurile private label ale marilor reţele de magazine au ajuns să reprezinte cumulat 15% din vânzările de carne procesată, o categorie care include produse precum salam, cârnaţi sau crenvurşti şi care se...

Prețul cărnii în București și în țară, înainte de Sărbăorile de iarnă

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 14 decembrie 2015

Acum, cu puțin timp înainte de Crăciun și de Anul Nou, piețele au început să fie pline de cumpărători care doresc, în primul rând, carne de porc. Iată prețurile medii în București dar și în...

Profi a deschis încă trei magazine

Autor: Meat MIlk  /   vineri, 11 decembrie 2015

Retailerul Profi, deţinut de fondul de investiţii polonez Enterprise Investors, a inaugurat astăzi trei noi magazine în Cugir (Alba), Turt (Satu Mare) şi Săsciori (jud. Alba), ajungând astfel la o reţea de 366...

Etichete:  , ,

Consumer Report 2015: Tinerii influențează piața din ce în ce mai mult

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 9 decembrie 2015

Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media,...

În 2015, retailul alimentar a fost cel mai dinamic segment al comerțului

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 2 decembrie 2015

După un 2014 aproape mort din punct de vedere al extinderii, 2015 a fost ceva mai animat, evidențiindu-se retailul alimentar, care au continuat să deschidă noi centre comerciale. Majoritatea s-au orientat după...

Magazinele, obligate să doneze alimentele care se apropie de data de expirare

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 19 noiembrie 2015

Senatul a aprobat un proiect de lege prin care comercianții de produse alimentare, cu o suprafață de vânzare de peste 400 metri pătrați, sunt obligați să doneze alimente care se apropie de data...

Dan Minulescu-Macromex: Reducerea TVA a ”albit” piața

Autor: Maria Demetriad  /   luni, 2 noiembrie 2015

Dan Minulescu, cel mai mare antreprenor român din sectorul distribuţiei de bunuri de larg consum, care deţine compania Macromex, spune că măsura reducerii TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice începând cu 1...

Etichete:  , ,

Christian Verschueren-Eurocommerce: Români, nu puneți cota de 51 %

Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 octombrie 2015

Autorităţile române nu trebuie să intervină prin impunerea unei cote de produse la rafturile magazinelor, iar restricţionarea programului ar reprezenta un pas înapoi pentru consumatori, a declarat, marţi,...

GfK: Magazinele mici, mai atrăgătoare decât hipermarket-urile

Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 septembrie 2015

Potrivit unui studiu GfK, românii cheltuie 29 de lei de fiecare dată când merg la supermaketuri, adică de două ori pe săptămână. E drept, există multe tentaţii printre blocuri şi în zonele de...

Etichete:  , , ,

Radu Timiș: Consumatorii se îndreaptă către produsele premium

Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 4 septembrie 2015

Radu Timiș, Președinte al grupului de firme Cris-Tim și președinte al Asociației Române a cărnii consideră că tendința consumatorilor a început să vizeze produsele premium, ca urmare a scăderii cotei de TVA...

O treime din retailul modern se află în București

Autor: Aura Alexa Ioan  /   miercuri, 19 august 2015

Stocul de spaţii moderne de retail a depăşit pragul de trei milioane de metri pătraţi la finalul primului semestru, după deschiderea a două noi centre comerciale în România, cu o suprafaţă închiriabilă...

Etichete:  , ,

Snacks-urile pe bază de carne experimentează o creștere globală

Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 19 august 2015

Piața gustarilor din carne a beneficiat de o tendință cu creștere rapidă, în special datorită conținutului de proteine, potrivit firmei de cercetare olandeze Innova Market Insights, informează...

Creșterea prețurilor la alimente este dictată de bursă!

Autor: Aura Alexa Ioan  /   luni, 17 august 2015

Zeci de mii de hectare de culturi agricole, în special porumb, floarea soarelui şi soia, sunt afectate de secetă, având în vedere temperaturile din această vară care au depăşit frecvent 35 de grade Celsius,...