Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romania a recuperat de la ue peste 410 mil. euro, pentru fermieri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Romania a recuperat de la Uniunea Europeana (UE) 410,8 milioane euro, suma platita din bugetul national pentru acordarea platilor unice pe suprafata aferente anului 2008, a declarat secretarul general in Ministerul Agriculturii, Miron Moldovan. Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a reusit sa achite 92,56%, adica 492 milioane euro, din subventiile pe suprafata aferente anului 2008.

„Este vorba de prefinantarea sumelor facuta de Romania in contul platilor din Fondul European de Garantare Agricola pana la data de 30 iunie 2009, bani care au fost pusi la dispozitia MAPDR cu titlul de imprumut de la Ministerul Finantelor Publice. Sunt 410,8 milioane euro pe care noi i-am platit fermierilor si acum Romania recupereaza aceasta suma de la Uniunea Europeana”, a explicat pentru NewsIn Miron Moldovan.

Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a reusit sa achite 92,56%, adica 492 milioane euro, din subventiile pe suprafata aferente anului 2008, pana la data de 30 iunie, termen pana la care Comisia Europeana nu aplica penalitati, pentru care au fost primite confirmari pe baza extraselor de cont.

Pe langa aceasta suma Agentia a mai achitat subventii pe suprafata aferente 2008 pana la valoarea de 503,6 milioane euro, pentru care nu s-au primit inca extrase de cont, a precizat Moldovan.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...