Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romania ar putea returna fonduri sapard de 13,9 mil. € catre ce

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Comisia Europeana ar putea propune Romaniei returnarea a pana la 13,96 milioane de euro din sumele incasate prin programul SAPARD dupa ce au fost semnalate o serie de nereguli la platile realizate in 2004 si 2005.

Propunerea a fost subiectul unui proces de conciliere intre partea romana si Comisie, in urma caruia a rezultat, in luna octombrie 2008, o propunere de corectii financiare de 13,96 milioane euro, potrivit Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.

Corectiile financiare recomandate Romaniei in anii 2004 si 2005 au fost prevazute intr-un raport de activitate al Directiei Generale pentru Agricultura a Comisiei Europene, publicat anul trecut. „Privind anii 2004 si 2005, se intrevad corectii financiare in cadrul procedurii de lichidare a conturilor pentru o suma de 21,44 milioane de euro, pentru a acoperi riscul bugetului comunitar ca urmare a deficientelor privind licitatiile publice pentru implementarea masurii de infrastructura rurala. Suma exacta de recuperat depinde totusi de rezultatul procedurii de conciliere, aflata in desfasurare”, arata raportul.

Programul SAPARD vizeaza dezvoltarea infrastructurii rurale, iar beneficiare sunt autoritatile locale care au intocmit proiecte de investitii. Pentru contractarea lucrarilor au fost derulate licitatii publice.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...