Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romania – invitata de onoare la sima 2011

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Salonul Mondial al Producatorilor Agricoli si al Crescatorilor de Animale – SIMA 2011 Salonul Mondial al Producatorilor Agricoli si al Crescatorilor de Animale – SIMA 2011 se va desfasura in perioada 20-24 februarie 2010, in Paris, Franta la Complexul expozitional Paris Nord Villepinte.

Acesta este principalul salon al masinilor si al utilajelor agricole din Europa. Salonul reuneste 1323 de expozanti, 1446 de marci prezentate de cei 258 de expozanti noi care au fost prezenti in 2009.

„In 2011, Romania va fi invitata de onoare in cadrul acestui salon. De aceea, ii vom invita pe comisarul european pe portofoliul agriculturii, domnul Dacian Ciolos, si pe ministrul agriculturii. Mihail Dumitru”, au declarat organizatorii pentru portalul agroazi.ro.

In 2011 sunt asteptati 208.550 de specialisti din 104 tari viziteaza salonul, iar 95% din vizitatorii editiei SIMA 2009 sunt asteptati si la editia de anul viitor. Organizatorii evenimentului fac o oferta complementara sub forma de schimburi de experienta, de descoperiri si de inovatii internationale.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...