Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romanii au consumat cu 15% mai putine mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Verticalnews romanii au consumat cu 15% mai putine mezeluri si preparate din carne, in primele cinci luni ale anului 2011 fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor oficiale publicate de Institutul National de Statistica.

Producatorii autohtoni de mezeluri sunt de parere ca motivul cumpararii reduse de mezeluri se regaseste in problemele grave financiare ale populatiei, nutritionistii spun ca oamenii acorda mai multa atentie alimentelor consumate.

Directorul Institutului de Cercetari Alimentare este de parere ca scaderea este determinata, pe de-o parte, de criza financiara dar grupul consumatorilor cu posibilitati materiale s-a reorientat spre alte produse, considerate mai sanatoase.

De la polul opus, Sorin Minea, proprietarul companiei Angst si presedinte al Federatiei Patronale Romane din Industria Alimentara (Romalimenta) este de parere ca romanii consuma la fel de multa carne si derivate, ca in trecut, daca nu mai multa. Minea afirma ca scaderea consemnata oficial este cauzata de existenta unei piete negre infloritoare, in domeniu. (TS)

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...