Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

IT Genetics: Black Friday, cu reduceri de până la 60%, pentru companii
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc.   Campania...

FAO: Restaurarea habitatului râurilor poate îmbunătăți pescuitul în apele interioare
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Ecosistemele de apă dulce găzduiesc 40% din speciile de pește din lume și contribuie direct la securitatea alimentară a gospodăriilor rurale. Cu 11,47 milioane de tone pe an, pescăriile interioare generează 12% din capturile globale de pește, potrivit ultimelor date ale Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și...

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

AFIR: Fonduri nerambursabile pentru procesarea produselor agricole
Autor: meatmilk  /   luni, 19 noiembrie 2018

(Comunicat) Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale reamintește tuturor celor interesați că în această perioadă sunt fonduri disponibile pentru investiții în procesarea și marketingul  produselor agricole prin intermediul submăsurii 4.2 din Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020.   Din alocarea de...

FIC: Piața muncii are nevoie de politici atent cântărite și dezbătute
Autor: meatmilk  /   luni, 19 noiembrie 2018

(Comunicat) Consiliul Investitorilor Străini (FIC) semnala cu îngrijorare, încă de acum 2-3 ani, că în viitorul apropiat piața muncii și sistemul educațional din România se vor confrunta cu probleme din ce în ce mai mari, deoarece multe companii vorbeau de atunci despre un deficit de forță de muncă calificată.   Datele...

La Dublin, a avut loc Convenția EDA 2018
Autor: Nora Marin  /   luni, 19 noiembrie 2018

În perioada 14-16 noiembrie, la Dublin, a avut loc Convenția anuală a European Dairy Association, la care au participat numeroși reprezentanți ai țărilor și companiilor membre, precum și oficiali ai Uniunii Europene.    Motto-ul acestei ediții a fost "Un viitor verde pentru produsele lactate europene", care a reflectat...

IT Genetics: Black Friday, cu reduceri de până la 60%, pentru companii
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc.   Campania...

FAO: Restaurarea habitatului râurilor poate îmbunătăți pescuitul în apele interioare
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Ecosistemele de apă dulce găzduiesc 40% din speciile de pește din lume și contribuie direct la securitatea alimentară a gospodăriilor rurale. Cu 11,47 milioane de tone pe an, pescăriile interioare generează 12% din capturile globale de pește, potrivit ultimelor date ale Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și...