Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

INSSE: În mai, comerțul cu ridicata a crescut cu 7,6 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) În luna mai 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 7,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,1%.   Faţă de...

CTP dezvoltă facilitățile din CTPark Bucharest West
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium din România și Europa Centrală și de Est, continuă să își consolideze poziția pe piața locală printr-o serie de investiții majore în dezvoltarea CTPark Bucharest West.   În prezent, parcul are cel mai...

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

Rusia extinde embargoul asupra cărnii din Uniunea Europeană
Autor: Nora Marin  /   vineri, 20 iulie 2018

Global Meat News informează că guvernul moscovit a decis extinderea a embargoului asupra cărnii de porc și a produselor din carne din Uniunea Europeană. Făzând o declarație pe această temă, Vladimir Putin a argumentat că prelungirea va avea un impact pozitiv asupra sectorului rusesc de carne.   Ca urmare, industria cărnii...

ANSVS și Poliţia de Frontieră, acțiuni comune pentru a preveni răspândirea PPA
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) Una dintre măsurile necesare a fi aplicate, în contextul evoluției Pestei Porcine Africane (PPA) în România și în proximitatea teritoriului național, este aceea de verificare la frontieră, în vederea prevenirii introducerii în România a unor produse de origine animală prin care se poate transmite virusul...

Ce avem în pahar, apă sau otravă?
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 20 iulie 2018

Suntem bine trecuți de prima jumătate a anului, așa că se cuvine să încercăm să facem un scurt bilanț, întrebându-ne pe bună dreptate: Ce are în el paharul, apă care să ne dea putere pentru a ieși la liman sau otravă? Ultimele evenimente ar tinde spre a doua variantă, deși credem că nu e chiar așa. Să începem, așadar, pe...

INSSE: În mai, comerțul cu ridicata a crescut cu 7,6 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) În luna mai 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 7,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,1%.   Faţă de...

CTP dezvoltă facilitățile din CTPark Bucharest West
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium din România și Europa Centrală și de Est, continuă să își consolideze poziția pe piața locală printr-o serie de investiții majore în dezvoltarea CTPark Bucharest West.   În prezent, parcul are cel mai...