Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

Controale ANSVSA privind ouăle provenite din comerțul intracomunitar
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

(Comunicat) Inspectorii Autoritătii Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor în colaborare cu reprezentanţii Inspectoratului General al Poliției Române au desfăşurat o acţiune la nivel naţional, pentru verificarea modului în care operatorii din sectorul alimentar respectă condiţiile sanitare veterinare şi de...

Studiu: Ce înțeleg românii printr-o alimentație sănătoasă?
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Femeile sub 30 de ani reprezintă categoria cea mai interesată de un stil de viață sănătos   Zahărul și produsele care conțin grăsimi saturate și colesterol sunt considerate a fi alimentele cele mai dăunătoare sănătății   Doar 1 din 5 persoane interesate de un stil de viață sănătos folosește...

Romanii, pe locul 5 in topul consumatorilor preocupati de sustenabilitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(piata.ro) Daca, in urma cu catva timp, sustenabilitatea era o problema care aparea izolat in cadrul campaniilor de CSR desfasurate de corporatii, astazi, acest aspect se dovedeste a fi un element cheie, care influenteaza in mod real decizia de cumparare a consumatorilor.

Aceasta este una dintre concluziile principale ale studiului realizat de Ebeltoft Group, in parteneriat cu Architected Business Solutions, in 17 tari (Germania, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Chile, China, Danemarca, Spania, USA, Franta, Italia, Mexic, Portugalia, UK, Romania si Turcia) pe un esantion de 8.500 persoane.

In scurt timp aceasta preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza, iar consumatorii vor refuza sa cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arata ca exista un trend ascendent in acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc sa isi mentina si sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi revizuiasca strategia de business, promovand o atitudine care denota implicare in aspectul sustenabilitatii., a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.

Rezultatele dezvaluie ca romanii se numara printre consumatorii cei mai preocupati de sustenabilitate, clasandu-se pe locul 5 in clasamentul Global Metaconsumer Index. Romania, care a obtinut 120 de puncte, a fost surclasata doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) si China (123), pozitionandu-se inaintea unor tari dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) si Spania (61) ai caror consumatori sunt mai putin dispusi sa adopte practici sustenabile.

In ceea ce priveste Romania, atitudinea fata de sustenabilitate se reflecta in decizia de cumparare. Rezultatele studiului ne arata ca 26% dintre romani sunt dispusi sa plateasca pana la 10% mai mult pentru un produs eco, fata de unul conventional, un procent care se situeaza peste media globala, respectiv 24%.

Pe de alta parte, insa, studiul dovedeste ca preocuparea romanilor pentru sustenabilitate nu se reflecta si in comportamentul lor. Acestia se situeaza pe ultimul loc in topul tarilor care adopta practici sustenabile in viata de zi cu zi, principalul impediment fiind comoditatea: 38% dintre romani sustin ca adopta acele practici care nu le afecteaza nivelul de confort.

Sergiana relansează Stâna Turistică din Poiana Braşov!
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

(Comunicat) Încă un proiect de anvergură se naşte sub semnătura Sergiana. Este vorba de relansarea Stânii Turistice din Poiana Braşov, care va deveni astfel al zecelea restaurant din portofoliul Sergiana Grup.   În martie anul trecut, presa semnala că Sergiana Grup  a achiziţionat Stâna Turistică din Poiana Braşov. De...

Sika România a devenit Partener al Conferinței Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Companie de elită, Sika România a devenit Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2019, și va participa la evenimentul care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Istoria Sika a început în 1910, când Kaspar Winkler, fondatorul Sika, a inventat Sika-1, un impermeabilizant cu...

Dunwell Industrial Brockerage va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Prestigioasa companie Dunwell Industrial Brokerage, care activează în domeniul imobiliar industrial, va participa la cea de-a VIII-a ediție a expo-conferinței internaționale Meat.Milk, care își va desfășura lucrările în zilele de 30 și 31 mai 2019, la Hotel Alpin din Poana Brașov.   Iată cum își descrie activitatea...

Controale ANSVSA privind ouăle provenite din comerțul intracomunitar
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

(Comunicat) Inspectorii Autoritătii Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor în colaborare cu reprezentanţii Inspectoratului General al Poliției Române au desfăşurat o acţiune la nivel naţional, pentru verificarea modului în care operatorii din sectorul alimentar respectă condiţiile sanitare veterinare şi de...

Studiu: Ce înțeleg românii printr-o alimentație sănătoasă?
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Femeile sub 30 de ani reprezintă categoria cea mai interesată de un stil de viață sănătos   Zahărul și produsele care conțin grăsimi saturate și colesterol sunt considerate a fi alimentele cele mai dăunătoare sănătății   Doar 1 din 5 persoane interesate de un stil de viață sănătos folosește...