Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Rondocarton își va expune soluțiile de ambalare la Meat Milk 2019

Autor: meatmilkluni, 18 martie, 2019

Rondocarton, parte a companiei austriece Rondo Ganahl Aktiengesellschaft, își va expune soluțiile de ambalare în secțiunea Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk, eveniment care va avea loc la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în zilele de 30 și 31 mai.

 

Rondo Ganahl Aktiengesellschaft este o companie de familie tradițională austriacă, care își are rădăcinile în 1797. Afacerea de bază constă în producerea ambalajelor din carton ondulat, de hârtie brută de carton ondulat și în valorificarea materiei prime.

 

Prin fiabilitate, gândire pe termen lung și utilizarea responsabilă a resurselor,  creăm relații de durată cu clienții, angajații, furnizorii și publicul. Din structura organizațională, în mod conștient simplă, rezulta viteza și eficiența companiei.

 

Responsabilitatea corporativă este foarte descentralizată și, prin urmare, situațiile locale pot fi contabilizate într-o mare măsură.

 

Afacerea de bază este producerea de ambalaje din carton ondulat, hârtie de baza pentru carton ondulat și colectarea de hârtie și ambalaje. Mai mult de 1490 de angajați s-au confirmat într-un mediu extrem de dinamic, cu expertiză, profesionalism și o mare implicare.

Romprix participă la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Firma Romprix, care activează în domeniul etichetării, va fi prezentă la conferința internațională Meat.Milk 2019, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov în zilele de 30 și 31 mai.   Activitatea începută în 1994, precum şi o politică managerială în care cumpărătorul este întotdeauna pe...

Tetra Pak face transferul la Industry 4.0
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 18 aprilie 2019

Tetra Pak a lansat o platformă conectată, transformând cutiile de lapte în ambalaje digitale, făcând astfel transferul la Industry 4.0. Mutarea vine după ce compania a efectuat studii pilot cu clienți din Spania, Rusia, Republica Dominicană și India, constantându-se o creștere a vânzărilor de 16%, printr-o simplă campanie de...