Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Rusia va importa mai multe alimente din romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Recolta.eu, Rusia este dispusa sa analizeze propunerea Romaniei vizand cresterea importurilor de produse agricole din Romania pe piata ruseasca, a declarat miercuri ministrul rus al agriculturii, Nikolai Fedorov, in cursul unei intalniri cu ambasadorul roman la Moscova, Constantin Mihail Grigorie, transmite Interfax preluat de RTV.

Nikolai Fedorov a adaugat ca importurile de produse de origine animala in Rusia pot fi luate in considerare numai dupa inspectarea companiilor agricole romanesti de catre serviciile veterinare ale tarilor membre ale Uniunii Vamale, formata din Rusia, Kazahstan si Belarus. Potrivit presedintelui Serviciului federal de supraveghere veterinara si fitosanitara al Federatiei Ruse, Rosselhoznadzor, Serghei Dankvert, aceste inspectii ar putea fi derulate la finele celui de-al treilea trimestru al acestui an.

Ministrul rus al agriculturii a precizat ca in 2011 exporturile de produse agricole rusesti spre Romania au crescut cu 12% , comparativ cu 2010, ajungand pana la 10,3 milioane de dolari, in timp ce importurile din Romania au crescut cu 44% pana la 47 milioane de dolari.
'Aceasta tendinta va continua in prima jumatate a acestui an, ceea ce indica ca exista un potential serios pentru dezvoltarea unui parteneriat in sectorul agricol', a spus Nikolai Fedorov.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...