Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sacrificarile de bovine au scazut in mai, au crescut cele de porcine, pasari, ovine si caprine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Numarul animalelor sacrificate in mai, a scazut cu 29,4% la bovine si a crescut cu 42,8% la porcine, cu 40,2% la pasari si cu 14,9% la ovine si caprine comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, arata datele Institutului National de Statistica (INS). In perioada mentionata, numarul total de bovine sacrificate a fost de 72.000 de capete, cu 29,4% mai putine decat in mai 2008, iar greutatea lor in carcasa a fost de 10.995 tone, in scadere cu 28,6%.

Taierile de bovine in unitatile industriale specializate au scazut, atat din punct de vedere al numarului de capete sacrificate, cu 40%, cat si al greutatii in carcasa, cu 40,9%.
In cazul porcinelor, numarul sacrificarilor a fost de 427.000 capete, cu 42,8% mai multe, iar greutatea in carcasa a urcat cu 48%, la 31.243 tone. Sacrificarile de porcine in unitatile industriale specializate au crescut numeric cu 30,2% si cu 36,8% la greutatea in carcasa. Totalul de ovine si caprine sacrificate a crescut cu 14,9%, la 665.000 capete, iar greutatea in carcasa a scazut cu 2,2%, la 6.700 tone. Taierile in unitatile industriale specializate au scazut atat la numarul de capete sacrificate, cat si la greutatea in carcasa de 7,5 ori, respectiv de 5,9 ori.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...