Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Safir sărbătorește 25 de ani cu ”Deliciosul de Vaslui”

Autor: Maria Demetriadluni, 26 septembrie, 2016

Acum 25 de ani, cand a inceput povestea compnaniei Safir, nimeni nu isi imagina cat de repede vor evolua lucrurile. Iar aici ne referim si la activitatile desfasurate de catre echipa plina de viata, dar si la incredibila viteza cu care s-a schimbat lumea. Noi tehnologii au aparut, noi moduri si canale de promovare, noi oameni s-au adaugat echipei.

 

Mereu in pas cu vremurile, flexibili si entuziasti in descoperirea de lucruri noi, in 2005, echipei Safir i se alatura marca de pui Deliciosul de Vaslui.

Inca de la inceput, acesta se distinge de ceea ce exista deja la raft, atat prin proprietatile gustative, cat si prin imaginea sociabila si jucausa, informează Iqads.

 

Prima retea de socializare in care Deliciosul de Vaslui a fost activ era si este una offline, formata din oamenii plini de viata din Safir. Aici, Deliciosul are peste 500 de prieteni.

Firma Artvertising creeaza strategia editoriala pentru pagina de Facebook Deliciosul de Vaslui, urmarind obiective clare, diferentierea brandului fata de paginile principalilor concurenti, optimizarea bugetului de promovare online si managementul conversatiei.

 

In 2012, Deliciosul de Vaslui devine activ pe Facebook, iar ceea ce urmeaza poate fi vazut deja pe pagina lui. Celor peste 500 de prieteni de acasa li s-au adaugat, in timp, altii 32.000, Deliciosul de Vaslui devenind unul dintre cei mai populari pui, atat in online, cat si in offline.

Cu glume, sfaturi, retete, concursuri, imagini amuzante si poezii, puiul din Safir a castigat inimile tuturor, fiind un exemplu delicios de “Asa DA” atunci cand vine vorba de utilizarea cu succes a unui canal de promovare.

 

Din comunitatea online a Deliciosului de Vaslui fac parte peste 32.000 de utilizatori. Zilnic, acestia participa activ la provocarile lansate de Deliciosul de Vaslui, cu retete, poze, rime, legand prietenii intre ei si bucurandu-se de gustul adevarat de pui.

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și...

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna decembrie
Autor: meatmilk  /   joi, 10 ianuarie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna decembrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...