Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Salam de Sibiu pe marca privată Gusturi Românești, în magazinele Delhaize din Belgia

Autor: Meat MIlkluni, 25 noiembrie, 2013

Mega Image sprijina initiativa Ambasadei Romaniei in Belgia privind inaugurarea unor standuri cu produse marca Gusturi Romanesti, in trei magazine ale grupului Delhaize din Bruxelles. Locatiile au fost alese strategic, tinand cont ca acestea se afla în vecinatatea comunitatilor romanesti.

Astfel, incepand cu miercuri 20 noiembrie, cele trei magazine au pus in vanzare 14 produse marca Gusturi Romanesti si doua sortimente de vin. Cumparatorii vor putea sa cumpere, spre exemplu, salam de Sibiu cu 6,99 euro (470g), muraturi cu 2,69 euro (1600g), zacusca cu 3,19 euro (335g), gem de prune cu 1,79 euro (380g) sau pufuleti cu 0,26 euro (45g), notează Magazin Progresiv.

Marca Gusturi Romanesti, prezenta exclusiv la Mega Image, cuprinde produse cu specific romanesc fabricate in colaborare cu producatori locali. Initiativa Ambasadei Romaniei in Belgia a avut ca principal scop celebrarea Zilei Nationale a Romaniei si a sarbatorilor de iarna.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde 271 magazine în Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (160),  Shop&Go (110), AB COOL FOOD (1). (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...