Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Salbac își restructurează unele grupe de produse

Autor: Meat MIlkmarți, 23 septembrie, 2014

Într-un interviu acordat Revistei Piața de doamna Angelica Șmil, Director General al companiei Salbac, aceasta a opinat că ”piata produselor crud-uscate este in crestere, iar aceasta crestere se va mentine si in urmatorii ani. Sa luam exemplu Salamul de Sibiu – in Romania se consuma lunar aproape 140 de tone, din care putin peste 50% este reprezentat de Salamul de Sibiu fabricat de Salbac.

In cadrul categoriei de preparate din carne, segmentul de crud-uscate va creste in pondere de la 10% la 20%. Important de mentionat este faptul ca aceasta crestere accelerata a pietei de crud-uscate vine si din extinderea marcilor private ale retailerilor.”

Referitor la evolutia activitatii pe care o conduce la Salbac, aceasta a completat: ”In 2009, piata fiert-afumatelor era undeva la 250 de mii de tone, iar acum undeva la 170 de mii. Vorbim, asadar de o scadere de circa 30%. In cadrul categoriei fiert-afumate avem de restructurat grupele de produse.

Am restrans portofoliul pentru ca, desi avem produse de foarte buna calitate, nu reusim sa facem fata concurentei din punct de vedere al pretului. Exista inca producatori care vin cu niste preturi incredibil de mici in piata, ceea ce reprezinta o enigma din punct de vedere al costurilor si al modului in care se obtin acele produse.” (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...