Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sărbătoarea Recoltei revine la BILLA

Autor: marți, 1 octombrie, 2013

Anul acesta, BILLA își propune din nou să aducă în prim plan Sărbătoarea Recoltei. 40 de filiale din întreaga țară vor organiza acest târg pentru românii care se gândesc deja cu ce își vor umple cămara pentru iarnă.

Până pe data de 6 octombrie, magazinele BILLA vor pune la dispoziție consumatorilor zone special amenajate pentru a cumpăra provizii de iarnă chiar de la producătorii români.

Conceptul de Sărbătoarea Recoltei reprezintă o alternativă inedită de cumpărături ce oferă clienților produse de cea mai înaltă calitate la prețuri speciale.

Într-un decor menit să creeze o atmosferă de toamnă cât mai plăcută, clienții se vor putea bucura de o varietate largă de legume în magazinele BILLA.

“Dorim ca prin acest târg să reînviem Sărbătoarea Recoltei prin care consumatorii se pot bucura de o atmosferă frumoasă, își pot alege legumele pe care le doresc și astfel, pot trăi o experiența inedită și plăcută” declară Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România.

Magazinele BILLA în care va avea loc Sărbătoarea Recoltei sunt situate în următoarele orașe: Bucureşti (Str. Postăvarului nr. 24-52, Str. Barbu Văcărescu nr. 154-158, Str. Braşov nr. 23A, Şos. Progresului nr. 151-171), Craiova, Ploieşti, Giurgiu, Orşova, Râmnicu Vâlcea (Str. Tudor Vladimirescu), Slatina, Constanţa (Şos. Mangaliei nr. 74), Galaţi (Str. Milcov), Brăila, Mangalia, Sfântu Gheorghe, Mediaş, Timişoara, Arad (B-dul N.Titulescu, Calea Aurel Vlaicu nr. 10-12), Deva, Petroşani, Haţeg, Oradea (Piaţa Cetăţii nr. 1), Satu Mare, Baia Mare, Cluj-Napoca (Calea Floreşti nr. 56, Str. Dorobanţilor nr. 84), Reghin, Iaşi (Str. Arcu nr. 29), Bacău (Str. Ştefan cel Mare nr. 28A, Str. Mioriţei nr. 27), Olteniţa, Sibiu (B-dul Victoriei nr. 42), Târgu Mureş și Oneşti.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 72 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

Sărbătoarea Recoltei revine la BILLA

Autor: Ilie Stoianmarți, 1 octombrie, 2013

Anul acesta, BILLA își propune din nou să aducă în prim plan Sărbătoarea Recoltei. 40 de filiale din întreaga țară vor organiza acest târg pentru românii care se gândesc deja cu ce își vor umple cămara pentru iarnă.

Până pe data de 6 octombrie, magazinele BILLA vor pune la dispoziție consumatorilor zone special amenajate pentru a cumpăra provizii de iarnă chiar de la producătorii români.

Conceptul de Sărbătoarea Recoltei reprezintă o alternativă inedită de cumpărături ce oferă clienților produse de cea mai înaltă calitate la prețuri speciale.

Într-un decor menit să creeze o atmosferă de toamnă cât mai plăcută, clienții se vor putea bucura de o varietate largă de legume în magazinele BILLA.

“Dorim ca prin acest târg să reînviem Sărbătoarea Recoltei prin care consumatorii se pot bucura de o atmosferă frumoasă, își pot alege legumele pe care le doresc și astfel, pot trăi o experiența inedită și plăcută” declară Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România.

Magazinele BILLA în care va avea loc Sărbătoarea Recoltei sunt situate în următoarele orașe: Bucureşti (Str. Postăvarului nr. 24-52, Str. Barbu Văcărescu nr. 154-158, Str. Braşov nr. 23A, Şos. Progresului nr. 151-171), Craiova, Ploieşti, Giurgiu, Orşova, Râmnicu Vâlcea (Str. Tudor Vladimirescu), Slatina, Constanţa (Şos. Mangaliei nr. 74), Galaţi (Str. Milcov), Brăila, Mangalia, Sfântu Gheorghe, Mediaş, Timişoara, Arad (B-dul N.Titulescu, Calea Aurel Vlaicu nr. 10-12), Deva, Petroşani, Haţeg, Oradea (Piaţa Cetăţii nr. 1), Satu Mare, Baia Mare, Cluj-Napoca (Calea Floreşti nr. 56, Str. Dorobanţilor nr. 84), Reghin, Iaşi (Str. Arcu nr. 29), Bacău (Str. Ştefan cel Mare nr. 28A, Str. Mioriţei nr. 27), Olteniţa, Sibiu (B-dul Victoriei nr. 42), Târgu Mureş și Oneşti.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 72 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...