Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sărbătoarea Recoltei revine la BILLA

Autor: marți, 1 octombrie, 2013

Anul acesta, BILLA își propune din nou să aducă în prim plan Sărbătoarea Recoltei. 40 de filiale din întreaga țară vor organiza acest târg pentru românii care se gândesc deja cu ce își vor umple cămara pentru iarnă.

Până pe data de 6 octombrie, magazinele BILLA vor pune la dispoziție consumatorilor zone special amenajate pentru a cumpăra provizii de iarnă chiar de la producătorii români.

Conceptul de Sărbătoarea Recoltei reprezintă o alternativă inedită de cumpărături ce oferă clienților produse de cea mai înaltă calitate la prețuri speciale.

Într-un decor menit să creeze o atmosferă de toamnă cât mai plăcută, clienții se vor putea bucura de o varietate largă de legume în magazinele BILLA.

“Dorim ca prin acest târg să reînviem Sărbătoarea Recoltei prin care consumatorii se pot bucura de o atmosferă frumoasă, își pot alege legumele pe care le doresc și astfel, pot trăi o experiența inedită și plăcută” declară Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România.

Magazinele BILLA în care va avea loc Sărbătoarea Recoltei sunt situate în următoarele orașe: Bucureşti (Str. Postăvarului nr. 24-52, Str. Barbu Văcărescu nr. 154-158, Str. Braşov nr. 23A, Şos. Progresului nr. 151-171), Craiova, Ploieşti, Giurgiu, Orşova, Râmnicu Vâlcea (Str. Tudor Vladimirescu), Slatina, Constanţa (Şos. Mangaliei nr. 74), Galaţi (Str. Milcov), Brăila, Mangalia, Sfântu Gheorghe, Mediaş, Timişoara, Arad (B-dul N.Titulescu, Calea Aurel Vlaicu nr. 10-12), Deva, Petroşani, Haţeg, Oradea (Piaţa Cetăţii nr. 1), Satu Mare, Baia Mare, Cluj-Napoca (Calea Floreşti nr. 56, Str. Dorobanţilor nr. 84), Reghin, Iaşi (Str. Arcu nr. 29), Bacău (Str. Ştefan cel Mare nr. 28A, Str. Mioriţei nr. 27), Olteniţa, Sibiu (B-dul Victoriei nr. 42), Târgu Mureş și Oneşti.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 72 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Sărbătoarea Recoltei revine la BILLA

Autor: Ilie Stoianmarți, 1 octombrie, 2013

Anul acesta, BILLA își propune din nou să aducă în prim plan Sărbătoarea Recoltei. 40 de filiale din întreaga țară vor organiza acest târg pentru românii care se gândesc deja cu ce își vor umple cămara pentru iarnă.

Până pe data de 6 octombrie, magazinele BILLA vor pune la dispoziție consumatorilor zone special amenajate pentru a cumpăra provizii de iarnă chiar de la producătorii români.

Conceptul de Sărbătoarea Recoltei reprezintă o alternativă inedită de cumpărături ce oferă clienților produse de cea mai înaltă calitate la prețuri speciale.

Într-un decor menit să creeze o atmosferă de toamnă cât mai plăcută, clienții se vor putea bucura de o varietate largă de legume în magazinele BILLA.

“Dorim ca prin acest târg să reînviem Sărbătoarea Recoltei prin care consumatorii se pot bucura de o atmosferă frumoasă, își pot alege legumele pe care le doresc și astfel, pot trăi o experiența inedită și plăcută” declară Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România.

Magazinele BILLA în care va avea loc Sărbătoarea Recoltei sunt situate în următoarele orașe: Bucureşti (Str. Postăvarului nr. 24-52, Str. Barbu Văcărescu nr. 154-158, Str. Braşov nr. 23A, Şos. Progresului nr. 151-171), Craiova, Ploieşti, Giurgiu, Orşova, Râmnicu Vâlcea (Str. Tudor Vladimirescu), Slatina, Constanţa (Şos. Mangaliei nr. 74), Galaţi (Str. Milcov), Brăila, Mangalia, Sfântu Gheorghe, Mediaş, Timişoara, Arad (B-dul N.Titulescu, Calea Aurel Vlaicu nr. 10-12), Deva, Petroşani, Haţeg, Oradea (Piaţa Cetăţii nr. 1), Satu Mare, Baia Mare, Cluj-Napoca (Calea Floreşti nr. 56, Str. Dorobanţilor nr. 84), Reghin, Iaşi (Str. Arcu nr. 29), Bacău (Str. Ştefan cel Mare nr. 28A, Str. Mioriţei nr. 27), Olteniţa, Sibiu (B-dul Victoriei nr. 42), Târgu Mureş și Oneşti.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 72 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

Indagra 2018 anunță mari premiere
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO: vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.   Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va...

APIA: Acordarea plăților în avans este plină desfășurare
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că până la data de 17.10.2018, au fost plătiți 191.799 fermieri, în cadrul campaniei de plăți în avans pentru anul 2018, suma autorizată la plată fiind în valoare de 51.180.962,95 euro.   Reamintim că APIA a demarat acordarea...

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...