Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

SC DIANA SRL, performanta si prestigiu la superlativ

Autor: Meat MIlkjoi, 31 ianuarie, 2013

Infiintata inca din anul 1991 ca firma de comercializare a produselor alimentare si nealimentare, SC Diana SRL a devenit in timp una dintre companiile etalon ale sectorului de procesare a carnii din Romania, performantele si prestigiul fiind pe masura investitiilor si al efortului de exceptie de pana acum.

Succes sustinut de investitii, pregatire si efort

Primul pas esential spre ceea ce inseamna azi numele si marca Diana a fost facut in 1997, atunci cand s-a investit in unitatea de productie pentru carne si preparate din carne, fiind utilata cu tehnologie si logistica de ultima generatie. Odata cu achizitionarea, in 1999, a pachetului majoritar al SC Carvil SA, compania valceana a devenit unul dintre cei mai importanti jucatori din sectorul abatorizarii si transarii de carne. In anul 2002 s-a procedat la extinderea capacitatilor de procesare prin achizitionarea din Germania si Elvetia de utilaje si tehnologii de mare performanta. Mai mult, prin colaborarea cu Asociatia Romana a Carnii, o parte a produselor Diana au primit omologarea Produs-Marca de Calitate.

Continuand investitiile si avand ca reper primordial asigurarea calitatii produselor, in anul 2002 s-a obtinut certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2001. Pasi deosebit de importanti au fost efectuati in 2003, prin investitii directionate in dezvoltarea modulara a activitatii si a pregatirii de specialitate a personalului, in 2004, prin derularea unui proiect SAPARD si, in anul 2005, prin auditarea conform Sistemului de Management al Calitatii si HACCP, obtinandu-se certificarea Moody International SRL conform standardului DS 3027 E: 2002, concomitent cu implementarea si certificarea Sistemului International Food Standard, de catre Food Business Forum, in cadrul Global Food Safety Initiative, acreditare agreata de retele precum Carrefour, Tesco, Metro, Mogros, Ahold, Wal-Mart si Delhaize.

Ultimele investitii masive au fost efectuate in 2007, in cadrul unui nou proiect SAPARD care a vizat modernizarea sistemelor de frig si depozitare si in 2010, cand s-au investit alte 2,5 milioane de euro in sporirea suplimentara a capacitatilor de productie.

Diana, brandul cunoscut si apreciat la nivel national

Gama de produse realizata la SC Diana SRL acopera, practic, intreaga paleta: carcase de porc, vita, oaie; carne transata de porc, vita si oaie; specialitati si sunci, produse din carne fierte si afumate, afumaturi, carne tocata, carne preparata etc. Totodata, prin tehnologia de ultima generatie pe care o are la dispozitie, SC Diana SRL detine unul dintre cele mai mari abatoare din tara, pe segmentul carnii de porc, vita si oaie, avand propria retea de desfacere si distributie.

De altfel, sprijinita de logistica deosebit de eficienta, in care s-a investit in mod repetat, compania a devenit unul dintre jucatorii cei mai activi din sectorul de carne, produsele fiind distribuite la nivel national, pe toate canalele de distributie existente: cash&carry, hipermarket, supermarket, market etc. De subliniat faptul ca SC Diana SRL detine propria retea de 30 de magazine care insumeaza peste 4.000 mp, din care 28 de magazine sunt in judetul Valcea, unul in Gorj si unul in Arges. Dar, nu mai putin importanta este colaborarea cu partenerii externi, la export plecand carcase, carne si produse din carne.

magazin-diana

Dimensiunea sociala, dimensiunea excelentei

Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi produse si preparate din carne proaspete, pe deplin sigure din punct de vedere alimentar, respectul fata de clientul final, dar si fata de partenerii de afaceri fiind definitoriu. Mai mult, decat atat, activitatea de la SC Diana SRL are si o dimensiune sociala, finantand partial sau integral proiecte precum modernizarea Spitalului Judetean de Urgenta din Ramnicu Valcea, a Centrului de recuperare a persoanelor cu handicap locomotor, a priectelor culturale ale scriitorilor si artistilor plastici valceni, a actiunilor de comunicare publica derulate de Primaria municipiului Ramnicu Valcea si, nu in ultimul rand, a Clubului Rotary-Ramnicu Valcea.

Iar, daca adaugam faptul ca, la finalul anului 2011, s-a inregistrat o cifra de afaceri de cca 69 de milioane de lei dar, mai ales, ca Diana este una dintre marcile cele mai apreciate si respectate de pe piata romaneasca a carnii, vom avea o imagine mai apropiata de adevar, adevar care nu poate fi completat decat de gustul si savoarea produselor acestei companii.

SC Diana SRL
Sediu social: Ramnicu Valcea, Str. Calea lui Traian nr. 227, jud Valcea
Punct de lucru (Abator): Valcea, Bujoreni, nr. 110
Tel: 0040.250.748.881, 250.749.195
Fax: 0040.250.748.880, 250.744.761
E-mail: office@diana.com.ro, vanzari@diana.co

Aaylex, sub semnul performantei si al calitatii
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Jucator de prim plan al industriei de productie si procesare a carnii de pasare, numele AAylex se afla cu siguranta sub semnul performantei in afaceri, performanta al carui principal ingredient este calitatea deosebita a cresterii si productiei carnii de pui, dar si a produselor Coco Rico, brandul impus cu autoritate pe piata de...

Premium porc – productie integrata, autonoma, eficienta
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Grupul de firme Premium Porc, asa cum se prezinta astazi, este rezultatul unui efort investitional semnificativ si incununarea a 6 ani de munca sustinuta, desfasurata de specialisti romani si danezi. Rezultatele sunt reprezentate de performanta, stabilitate chiar si in perioada crizei, calitate deosebita a produsului oferit pe piata. Model de...