Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Compania vâlceană Diana va participa la Meat & Milk 2016

Autor: Meat MIlkluni, 22 februarie, 2016

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.

 

Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:

 

Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viaţă dinamic şi sănătos, de aceea căutam, în permanenţă, tehnologii şi metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovaţiei puse în slujba consumatorilor.

Gustul si prospeţimea – acestea două sunt priorităţi absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, acelaşi de fiecare dată, garanţie a respectării unei reţete, a unei compoziţii anume, aceea care a câstigat încrederea clienţilor.

Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români şi străini produse şi preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naţionale şi internaţionale.
O masă pe cinste:

Pentru Compania Diana cei mai importanţi sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentaţie sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că şi până acum: calitative, gustoase, sănătoase şi nutritive. Ţelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât şi a serviciilor pe care le oferim.

Compania dezvoltă o cultură organizaţională dedicată calităţii produselor şi serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităţilor în care activează şi la relaţiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.

 

Valorile DIANA:

 

Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate şi perseverenţă. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajaţii şi clienţii Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.

Viziunea şi filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeaşi pasiune, dedicare şi perseverenţă de către soţia şi fiicele sale.

Experienţă – asigurarea calităţii produselor şi dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experienţa acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.

Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea şi pasiunea faţă de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.

Inovaţie – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătăţirea vieţii consumatorilor, ce promovează şi implementează soluţii inovatoare şi creative, prin investiţie în oameni, în cercetare şi dezvoltare.

 

Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

FIC: România nu mai este competitivă ca mediu de afaceri
Autor: meatmilk  /   joi, 27 septembrie 2018

(Comunicat FIC) Cele mai recente rezultate ale indicelui percepției membrilor Consiliului Investitorilor Străini (FIC) despre mediul de afaceri (realizat în septembrie 2018) aduc câteva noutăți legate de piața muncii și de fiscalitate.   În același timp, în rândul membrilor FIC persistă dihotomia dintre așteptările...

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...