Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandalul pe codul de bune practici continua

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dezbatut pe parcursul anului 2009, modificat si iar discutat, Codul de Bune Practici starneste in continuare controverse. Patronatele din industria alimentara au solicitat ministrului agriculturii amanarea aplicarii Legii Codului de Bune Practici pentru modificarea acesteia, in urma unor discutii cu reprezentantii supermarketurilor, sesizand neclaritati, in special in privinta termenelor de plata, a spus presedintele Romalimenta, Sorin Minea.

Acea parte finala a legii, cea cu termene de plata, poate sa creeze o distorsiune de piata, foarte periculoasa. In cazul in care construim o lege stufoasa, este greu de aplicat. Interesul meu este ca legea sa fie scurta, clara, usor de aplicat si sa aduca un avantaj si consumatorului final, care trebuie sa cumpere, a explicat Minea.

Potrivit acestuia, patronatele au solicitat Ministrului Agriculturii sa aiba o serie de intalniri cu reprezentantii supermarketurilor si sa elaboreze o varianta a legii in conformitate cu solicitarile ambelor parti. Daca va intra in vigoare in cateva zile, legea va duce ori la cresterea preturilor, ori la imposibilitatea aplicarii acesteia, a adaugat Minea. Legea comertului cu produse alimentare – Codul de Bune Practici – a fost aprobata pe 16 septembrie.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...